مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

فرشته رضایی- رشت-خبرنگار:  وزیر کشور برای تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید گیلان روز گذشته وارد رشت شد.  

ارسلان زارع

«عبدالرضا رحمانی فضلی» در سالن همایش‌های استانداری گیلان، «ارسلان زارع» را به عنوان استاندار جدید معرفی و از زحمات «مصطفی سالاری» استاندار قبلی قدردانی کرد. وزیر کشور در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امسال باید انتخابات را با مشارکت حداکثری در فضایی کاملا امن، با آرامش و به صورت قانونی به گونه‌ای برگزار کنیم که دشمنان در تحلیل‌های خود بازنگری کنند. یقین داریم که انتخابات امن و قانونی، منجر به مشارکت حداکثری می‌شود و پیوند و اعتماد بین مردم و حاکمیت را تحکیم می‌کند.

وی بیان کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه‌های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است. در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و موضوع الکترونیکی شدن آن هماهنگی‌های لازم انجام شده است. امسال احراز هویت‌ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام می‌شود که گام بسیار بزرگی است.

زارع استاندار جدید گیلان هم اظهار کرد: ۲ اسفند سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در فضایی امن و قانونمند خواهیم بود. وی افزود: به سبب وحدت و همدلی و تلاش‌های صورت گرفته در طول عمر دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزنده‌ای برای مردم کشور انجام شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: با هماهنگی، انسجام، همکاری و همراهی همه مردم و مسئولان، همچنین تلاش و پیگیری‌های مستمر برای تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید گام برمی‌داریم و در راستای برنامه‌های توسعه استان با رویکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی، از همه ظرفیت‌های استان اعم از انسانی و مواهب طبیعی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، گردشگری و خدمات بهره می‌گیریم.

زارع تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی است. امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت در استان در دستور کار خواهد بود. وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه آزادراه منجیل و اتصال راه‌آهن به بنادر انزلی، کاسپین و آستارا در راستای تکمیل کریدور شمال به جنوب برای توسعه همه‌جانبه استان گفت: تلاش می‌شود تا اصل شایسته‌سالاری و مشی اعتدال رئیس‌جمهوری را در استفاده از منابع انسانی کارآمد، متدین، متخصص و مبتنی بر اندیشه‌های دولت مد نظر قرار دهیم.

کد خبر 453693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha