همشهری آنلاین: تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی در دومین روز از تمرین دریایی امنیت پایدار۹۸ با به‌کارگیری انواع تجهیزات و سلاح‌های خود، یگان‌های سطحی دشمن را تصرف و موفق به بازپس‌گیری سواحل مورد تهاجم و تجاوز شدند.

تمرین دریایی

به گزارش فارس، در دومین روز از تمرین دریایی امنیت پایدار ۹۸ در آب‌های دریای خزر، تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی با به کارگیری انواع تجهیزات و سلاح‌های خود یگان‌های سطحی دشمن را تصرف کرده و موفق به بازپس‌گیری سواحل مورد تهاجم و تجاوز شدند.

تکاوران نیروی دریایی ارتش به همراه دو فروند بالگرد ۲۱۲ AB و ناوهای موشک انداز توانستند در مقابله با عملیات تهاجم دشمن فرضی به آب‌های سرزمینی، با تسلط بر راهبردهای رزمی، تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی، به کارگیری سامانه‌های اخلالگر راداری و همچنین مین‌ریزی غیرکلاسیک، ضمن جلوگیری از پیشروی دشمن فرضی، مانع تصرف یگان‌های خودی و دسترسی دشمن به نقاط حساس شوند.

تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات راپل و هلی‌برن و استفاده از شناورهای تندرو موفق به انهدام یگان دشمن فرضی در ساحل شده و توانستند منطقه سرزمینی را به صورت کامل تحت کنترل عملیاتی و اطلاعاتی قرار دهند.

کد خبر 453670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha