همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ۳ بوندس‌لیگا با پیروزی ۶ بر یک مقابل ماینتس اقتدار خود را به نمایش گذاشت. اف ث کلن و اونیون برلین نخستین پیروزی خود را تجربه کردند. بوروسیا دورتموند مقابل اونیون برلین متحمل شکستی دور از انتظار شد.

بايرن مونيخ
  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک − آر بی لایپزیگ ۳

بلندپروازی آر بی لایپزیگ همچنان ادامه دارد. این تیم هفته سوم بازی‌های بوندس‌لیگا را نیز پشت سر گذاشت و شامگاه جمعه (۳۰ اوت/ ۸ شهریور) در نخستین دیدار این هفته مونشن‌گلادباخ را ۳ بر یک مغلوب کرد. تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش لایزپیگ با زدن هر سه گل تیمش چهره برتر میدان بود. لایپزیگ در حال حاضر ۹ امتیاز از سه بازی کسب کرده است.

  • بایر لورکوزن صفر − هوفن‌هایم صفر

مصاف تیم‌های بایر لورکوزن و هوفن‌هایم با تساوی بدون گل به پایان رسید. سرخ‌پوش‌های لورکوزن اگر چه تیم برتر میدان بودند، اما نتوانستند هیچیک از موفقیت‌های خود را به گل تبدل کنند. در خور توجه این که لورکوزن در این دیدار ۱۹ بار به ضربه کرنر دست یافت، اما به‌رغم تلاش‌های فراوان نتوانست دروازه تیم مهمان را باز کند.

  • ولفسبورگ یک − پادربورن یک

تیم پادربورن که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، در هفته سوم موفق شد به نخستین امتیاز خود دست یابد. پادربورن بعد از ظهر شنبه مهمان تیم ولفسبورگ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم‌وبیش برابر دو تیم عادلانه بود.

  • فرایبورگ یک − اف ث کلن ۲

فرایبورگ که دو دیدار اخیر خود را با موفقیت به پایان برده بود، این هفته میزبان کلن بود. سفیدپوش‌های کلن که در فصل جدید دو بار پیاپی شکست خورده بودند، این بار توانستند طلسم را بشکنند و با پیروزی ۲ بر یک بر فرایبورگ و کسب ۳ امتیاز به خانه بازگردند. الیاس السخیری، ملی‌پوش تونسی کلن در واپسین لحظات بازی توپ را با شوتی زمینی وارد دروازه فرایبورگ کرد و گل پیروزی را به ثمر رساند.

  • شالکه ۳ − هرتا برلین صفر

آبی‌پوش‌های شالکه نیز از تیم‌هایی بودند که در هفته سوم طعم پیروزی را چشیدند. شالکه در خانه خود در حضور بیش از ۶۲ هزار تماشاگر با نتیجه ۳ بر صفر از سد پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین گذشت و سه امتیاز به دست آورد. این نخستین پیروزی خانگی شالکه در طی ده دیدار اخیر بود. هرتا برلین در مقابل تنها یک تساوی و دو شکست در سه دیدار اخیر خود داشته و تا کنون تنها یک امتیاز کسب کرده است.

  • بایرن مونیخ ۶ − ماینتس یک

بایرن مونیخ  هم با نمایشی مقتدرانه توانست مهمان خود، ماینتس را با نتیجه ۶ بر یک درهم کوبد. مصاف دو تیم در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانتس برگزار شد. سرخ‌پوش‌های مونیخ هم از لحاظ شمار حملات و هم از لحاظ مالکیت توپ بر ماینتس برتری داشتند و اگر چه تا دقیقه ۳۶ یک بر صفر عقب بودند، اما به ویژه در نیمه دوم توانستند موقعیت‌های خود را به گل بدل کنند.

ایوان پریزیچ، بازیکن اهل کرواسی که در فصل جدید از اینتر میلان به بایرن مونیخ پیوسته، در دقیقه ۵۴ توپ را با ضربه سر وارد دروازه ماینتس کرد و نخستین گل خود برای بایرن را به ثمر رساند. پاوار (دقیقه ۳۶)، آلابا (دقیقه ۴۵)، کومان (دقیقه ۶۴)، لواندوفسکی (دقیقه ۷۸) و داویس (دقیقه ۸۱) دیگر گل‌های بایرن را به ثمر رساندند. تک‌گ ل ماینتس نیز در دقیقه ششم بازی توسط بوتیوس به ثمر رسید.

  • اونیون برلین ۳ − بوروسیا دورتموند یک

یکی از نتایج غافلگیرکننده هفته سوم در دیدار اونیون برلین و دورتموند حاصل شد. بوروسیا دورتموند که از مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود، از میزبان خود ۳ بر یک شکست خورد. اونیون برلین که در فصل جدید به جمع دسته اولی‌ها پیوسته، به این ترتیب اولین پیروزی خود را جشن گرفت.

  • وردر برمن ۳ − آگسبورگ ۲

در نخستین دیدار روز یکشنبه وردر برمن با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مهمان خود، آگسبورگ گذشت. سبزپوش‌های برمن هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از حریف خود برتر بودند. گل پیروزی برمن را یویا اوساکا در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند. او اولین گل برمن را نیز در این مصاف وارد دروازه آگسبورگ کرده بود.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ − فورتونا دوسلدورف یک

در آخرین دیدار هفته سوم بوندس‌لیگا که شامگاه یکشنبه برگزار شد، آینتراخت فرانکفورت توانست مهمان خود، فورتونا دوسلدورف را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. فرانکفورت که تا دقیقه ۵۷ یک بر صفر عقب بود، توانست توسط "باس دوست" به گل تساوی دست یابد. پاسینسیا نیز چهار دقیقه مانده به پایان بازی گل پیروزی را برای فرانکفورت به ثمر رساند.

کد خبر 453647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha