همشهری آنلاین: اولین هاب محتوای دیجیتال صادراتی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری رونمایی شد.

digital

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، هاب محتوای دیجیتال صادراتی به عنوان اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال در سه بخش اپلیکشین‌های موبایل، محتوای ویدئویی و انیمیشن فعالیت خواهد کرد. این پلتفرم ارائه دهنده خدماتی از قبیل استانداردسازی، ترجمه، انتشار، بازاریابی دیجیتال و … است.

دکتر علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در آیین رونمایی اولین هاب محتوای دیجیتال صادراتی، اظهار داشت: قرار است در کشور بستری برای صادرات نرم‌افزار فراهم شود، از همین رو وجود چنین سامانه‌ای در کشور بسیار مهم است. ظرفیت‌هایی که در کشور از نظر نیروی انسانی و … وجود دارد، نشان می‌دهد که اکنون برای صادرات چنین مواردی فرصت بسیار خوبی فراهم شده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به مشکلات موجود در بحث صادرات نرم‌افزار در کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال مشکلاتی در خصوص صحت‌سنجی بحث صادرات در این حوزه وجود داشت که دفتر فناوری اطلاعات وزارت صمت در این زمینه اقداماتی را شروع کرده و منتظر ارایه نتایج این اقدامات هستیم.

وحدت تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز خدمت به این پروژه و پروژه‌هایی از این قبیل را از وظایف اصلی خود می‌داند تا بتواند روند امور را تسهیل کرده و اثربخشی چنین فعالیت‌هایی را چند برابر کند؛ چرا که ما در حوزه‌های نرم‌افزاری ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم.

در این مراسم رونمایی، علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات، محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران و سرکندی مدیرعامل شرکت توسعه محتوای پارس دیجیتال حضور داشتند.

کد خبر 453461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha