همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از انتخابی جام جهانی چین در شرایطی که تا ۵ دقیقه پایانی بازی با اختلافی یازده امتیازی از حریف جلو بود، بازی را واگذار کرد.

بسكتبال ملي

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی انتخابی جام جهانی بسکتبال که در چین برگزار می‌شود، امروز، شنبه ۹ شهریور به مصاف تیم پورتوریکو رفت. تیم ملی ایران امیدوار بود با پیروزی در این بازی امید خود برای رسیدن به جام جهانی را پررنگ‌تر کند.

تیم ملی ایران کوارتر اول را با نتیجه خوب ۳۰ بر ۱۶ به نفع خود به پایان رساند. در کوارتر دوم این نتیجه به ۴۹ به ۳۱ رسید و کوارتر سوم نیز  امتیاز ۶۵ به ۵۱ به نفع ایریان را نشان داد.

اما تیم ملی ایران در کوارتر چهارم کم آورد و به ویژه در پنج دقیقه پایانی بازی، تقریبا مقهور هنرنمایی بازیکنان پورتوریکو شد تا اینکه سرانجام بازی با نتیجه ۸۳ به ۸۱ به نفع پورتوریکو به پایان رسید.

تیم ملی ایران دو بازی دیگر مقابل تونس و اسپانیا دارد. در شرایط معمولی نمی‌توان امید داشت آنها از سد اسپانیا بگذرند و نتیجه مقابل تونس نیز با توجه به بازی اخیر این تیم خیلی قابل پیش‌بینی نیست.

از این روی به نظر می‌رسد امید ایران برای رسیدن به جام جهانی با نتیجه‌ای که مقابل پورتوریکو بدست آمد خیلی کم‌رنگ شده است.

کد خبر 453361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha