شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز و واحدهای علمی کاربردی در کشور که شاخص‌های کیفیت آموزشی را رعایت نکنند و در رتبه سطح ۴ بمانند از فعالیت آنها جلوگیری شده و تعطیل می‌شود.

دانشگاه جامع علمي كاربردي

به گزارش فارس، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سطح‌بندی کیفی واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی، گفت: یکی از فعالیتهای خوب این دانشگاه ارزیابی و سطح‌بندی واحدهای دانشگاه علمی کاربردی است به طوری که هر یک از مراکزی که شاخص‌های کیفیت آموزشی را رعایت نکنند از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: امسال بیش از ۲۰ مرکز علمی کاربردی که سال گذشته در سطح ۴ بودند و نتوانستند کیفیت آموزشی خود را افزایش دهند، تعطیل کرده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

امید تصریح کرد: مراکزی که در هر سال تحصیلی، کیفیت آموزشی خود را افزایش دهند و سطح کیفی خود را یک پله ارتقاء دهند، به عنوان مراکز برتر معرفی می‌شوند که باعث افزایش پذیرش دانشجو خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: یکی از امتیازها برای مراکز برتری که کیفیت خود را به سطح یک برسانند این است که بالاسری آنها به نصف پرداختی به ستاد دانشگاه کاهش پیدا می‌کند. همچنین به مراکز سطح ۲ و۳ نیز مجوز ایجاد رشته و برگزاری دوره‌های آموزشی می‌دهیم.

کد خبر 453332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha