پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی استقلال در نشست خبری تیمش پس از دیدار با فولاد شرکت نکرد.

استراماچونی با عصبانیت آزادی را ترک کرد

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال پس از متوقف شدن برابر فولاد در دقیقه ۹۵، به شدت از دست فغانی عصبانی شد و به او اعتراض کرد که نتیجه آن دریافت یک کارت زرد بود.

البته این عصبانیت تنها به این مورد ختم نشد و مربی ایتالیایی با عصبانیت از میکسدزون رد شد و در نشست خبری شرکت نکرد تا محمد نوری‌فر در به جای سرمربی استقلال شرکت کنند. استراماچونی هم سوار اتوبوس تیم شد تا ورزشگاه آزادی را ترک کند.

همچنین نوری‌فر در نشست خبری گفت: نمی‌دانم چه بگویم و باز هم باید عذرخواهی کنم. توضیحی هم راجع دلیل نیامدن او ندارم. به او گفتیم که تشریف بیاورید به نشست خبری اما ناراحت بودند و رفتند. درباره ماجرای مترجم هم باید بگویم که دیروز اخباری منتشر شد که ما تکذیبش کردیم. بحثی که قبلا بود اینطور بود که مشهودی به نشست خبری بیاید و دانشیار در بازی‌ها به عنوان مترجم فعالیت کنند. داوری آقای فغانی خوب بود اما به وقت اضافه اعتراض داریم. در نیمه اول اوقات تلف شده زیاد بود اما وقت تلف شده کمی از سوی فغانی اعلام شد. وقت‌های تلف‌ شده در نیمه دوم زیاد گرفته شد و پس از اتمام این اوقات بازی ادامه پیدا کرد. هواداران استقلال از تیم حمایت کنند و مطمئن باشند شرایط تیم بهتر می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 453205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha