پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۲
۰ نفر

بازگشت وحید امیری و فرشاد احمدزاده به‌نوعی به‌هم شبیه بود. هر دو بازیکن، پرسپولیس را در اوج تنگنا و محرومیت از نقل‌وانتقالات به مقصد لیگ‌های خارجی ترک کردند و در تیم خارجی خود موفق نبودند و برگشتند.

احمد زاده

اما دل هوادارانی که امیری را بخشیده‌اند هنوز با فرشاد صاف نشده. شایعه شده بود که احمدزاده با کالدرون به مشکل خورده و در تمرین با سرمربی آرژانتینی درگیری لفظی پیدا و تمرین را ترک کرده. اما خود این بازیکن و برخی منابع نزدیک به باشگاه این خبر را رد می‌کنند. او که برای بازی اول هم کمی مصدوم بوده و فقط برای دقایقی به میدان رفته بود، هنوز به‌طور کامل از مصدومیت خارج نشده و برای همین در تمرینات کمرنگ است.

یک روایت دیگر هم هست که می‌گوید فرشاد به‌خاطر بیماری پدرش حال و روز خوبی ندارد و کالدرون وقتی از شرایط روحی او باخبر شده، این بازیکن را به کناری کشیده و به او گفته: «نمی‌خواهم با این شرایط تمرین کنی. برو و دوباره با روحیه برگرد». خودش در واکنش به شایعات می‌گوید: «من واقعا مصدوم‌ام و در روزهایی شرایط تمرین را نداشتم. برای بازی با پارس‌جم هم کاملا آماده نبودم اما خودم از کادرفنی خواستم که در لیست باشم. مشکل بیماری پدرم هم باعث شده بود که خیلی به هم بریزم». شماره۱۰پرسپولیس به‌خاطر همین مسائل مسافر تبریز نمی‌شود. با این حساب در ترکیب تیم برای سیامک نعمتی جا باز شده است.

پس از عملکرد ضعیف روستایی در بازی هفته اول، به‌نظر می‌رسید فرشاد احمدزاده از هفته دوم جای او را در ترکیب بگیرد اما حالا با غیبت فرشاد نوبت به سیامک می‌رسد. بازیکن محبوب هواداران که در چندین پست قادر به بازی است، می‌تواند در خط هافبک یا حتی به‌عنوان زوج علیپور در خط حمله به بازی گرفته شود. جونیور هم مصدومیتی ندارد و ممکن است در تبریز برای دقایقی بازی کند که احتمال آن با توجه به ریسک موجود بسیار کم است.

کد خبر 453182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha