همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با تاکید بر این‌که عظمت جمهوری اسلامی به اذعان دشمنان هر روز بیشتر می‌شود، گفت: عظمت انقلاب اسلامی هر روز ابعاد و جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند ‌که این امر به برکت مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان اسلام محقق شده است.

علی فدوی

به گزارش ایسنا،   دریادار پاسدار علی فدوی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان سپاه، خطاب به فرزندان پاسداران، اظهار کرد: شما فرزندان مردان پر صلابتی هستید که جلوه‌هایی را در سخت‌ترین شرایط جنگ آفریدند و این جلوه‌ها مثالی در تمام طول تاریخ ندارد.

 وی افزود: شادترین روزهای عالم در جبهه‌ها بین رزمندگان رقم می خورد و ابتکاری‌ترین کارهای عالم توسط  رزمندگان اسلام انجام می‌شد، فرزندان می‌توانند با بهره گیری از این الگوها در بالاترین وجه، راه خود را پیدا کرده و افتخار آفرین باشند، فرزندان کارکنان سپاه در این مقطع قرار دارند؛ نوجوانان و جوانانی که در شروع این راه با تمامی این پشتوانه‌ها می توانند گام‌های بلند و افتخارات زیادی از پدران و گذشتگاه خود به دست آورند.

  وی ادامه داد: جوانان امروز روال‌هایی دارند که خیلی بیشتر از گذشته می‌توانند منشاء و مبداء اقتدار باشند و معتقدم که این امر را همواره باید در تمامی عرصه‌ها مورد توجه قرار دهند.

 جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: مسلما از فرزند یک پاسدار که متناسب با تمامی پشتوانه‌ها و توانمندی‌های خود عمل می‌کند، انتظار بیشتری وجود دارد.

 وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان سپاه، گفت: امروز شما گرد هم آمده‌اید تا نشان دهید که در این عرصه‌ی کوچک چگونه عمل می‌کنید و قطعا این گام کوچکی برای عمل در سایر زمینه‌هاست.

  وی خطاب به فرزندان کارکنان سپاه گفت:  باید همواره به یاد داشته باشید که فرزندان مردان بزرگی هستید، مردان بزرگ سپاهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره با اقتدار و عظمت موثر بوده‌اند، فرزندان شما در آینده نیز انتظار بسیار زیادی از شما خواهند داشت و قطعا از شما مطالبه خواهند کرد که در این مدت چه کرده‌اید؟

کد خبر 453133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha