همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با تاکید بر این‌که عظمت جمهوری اسلامی به اذعان دشمنان هر روز بیشتر می‌شود، گفت: عظمت انقلاب اسلامی هر روز ابعاد و جغرافیای جدیدی پیدا می‌کند ‌که این امر به برکت مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان اسلام محقق شده است.

علی فدوی

به گزارش ایسنا،   دریادار پاسدار علی فدوی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر کارکنان سپاه، خطاب به فرزندان پاسداران، اظهار کرد: شما فرزندان مردان پر صلابتی هستید که جلوه‌هایی را در سخت‌ترین شرایط جنگ آفریدند و این جلوه‌ها مثالی در تمام طول تاریخ ندارد.

 وی افزود: شادترین روزهای عالم در جبهه‌ها بین رزمندگان رقم می خورد و ابتکاری‌ترین کارهای عالم توسط  رزمندگان اسلام انجام می‌شد، فرزندان می‌توانند با بهره گیری از این الگوها در بالاترین وجه، راه خود را پیدا کرده و افتخار آفرین باشند، فرزندان کارکنان سپاه در این مقطع قرار دارند؛ نوجوانان و جوانانی که در شروع این راه با تمامی این پشتوانه‌ها می توانند گام‌های بلند و افتخارات زیادی از پدران و گذشتگاه خود به دست آورند.

  وی ادامه داد: جوانان امروز روال‌هایی دارند که خیلی بیشتر از گذشته می‌توانند منشاء و مبداء اقتدار باشند و معتقدم که این امر را همواره باید در تمامی عرصه‌ها مورد توجه قرار دهند.

 جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: مسلما از فرزند یک پاسدار که متناسب با تمامی پشتوانه‌ها و توانمندی‌های خود عمل می‌کند، انتظار بیشتری وجود دارد.

 وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان سپاه، گفت: امروز شما گرد هم آمده‌اید تا نشان دهید که در این عرصه‌ی کوچک چگونه عمل می‌کنید و قطعا این گام کوچکی برای عمل در سایر زمینه‌هاست.

  وی خطاب به فرزندان کارکنان سپاه گفت:  باید همواره به یاد داشته باشید که فرزندان مردان بزرگی هستید، مردان بزرگ سپاهی در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره با اقتدار و عظمت موثر بوده‌اند، فرزندان شما در آینده نیز انتظار بسیار زیادی از شما خواهند داشت و قطعا از شما مطالبه خواهند کرد که در این مدت چه کرده‌اید؟

کد خبر 453133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha