چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

کلودیو کانیجیا را یادتان هست؟ مهاجم خاطره‌انگیز تیم ملی آرژانتین که در کنار مارادونا و کالدرون با این تیم تا فینال جام جهانی۱۹۹۰ هم پیش رفت.

كانيگيا

البته کانیسیا، کانیجا یا کانیخا تلفظ صحیح نام این بازیکن است. کانیجیا که در تیم‌های آتالانتا، رم، ریورپلیت، بوکاجونیورز، رنجرز و بنفیکا و حتی تیم القطر بازی کرده بود اکنون در ۵۲سالگی بعد از سال‌ها به صفحه‌های ورزشی روزنامه‌ها برگشته؛ البته بیشتر به صفحه حوادث. او از ماریانا نانیس که یک مدل بود دو پسر و یک دختر دارد اما پدر خوبی نیست. آقا دست‌بزن که دارد، هیچ؛ خائن هم هست.

همسرش اخیرا او را متهم کرده که مدتی طولانی با یک «کارگر جنسی همسرقاپ» به نام صوفیا بونلی زندگی می‌کند که در تمام شبانه‌روز با هم مواد مصرف می‌کنند. البته این حرف‌ها از روی حسادت زنانه است چون صوفیا یک مدل ۲۶ساله است با اندکی تمایلات همجنسگرایانه. او که احتمالا به‌خاطر شهرت و پیشینه کانیجیا با او همخانه شده در واکنش به اتهامات ماریانا او را یک زن رقت‌انگیز خواند که سیرک مسخره‌ای به‌راه انداخته.

ماریانا اتهام دیگری هم به همسرش زده؛ این‌که کلودیو یک همسرآزار است و یک‌بار او را به‌سمت ماشین پرت کرده و آن‌قدر کتک زده که باعث سقط شدن فرزندش شده است. حاصل ۳۳سال زندگی مشترک دو طرف سه فرزند و یک بچه سقط شده است. کلودیو در پاسخ به اتهامات همسرش یک پست در اینستاگرام گذاشت و از مردم خواست که به این زن روانی(!) کمک کنند تا مشکل روانی‌اش حل شود. بههرحال از رفیق گرمابه و گلستان مارادونا انتظار شنیدن اخبار سالم‌تری نمی‌رود.

کد خبر 453070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha