چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

کالدرون با کمترین تغییر ممکن آماده اولین آزمون سخت خود در این فصل می‌شود

كالدرون

پرسپولیس روز جمعه در دومین هفته از لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. سرمربی آرژانتینی سرخپوشان که در ۶هفته اول با قرعه بسیار سختی روبه‌رو شده به دنبال این است تا در آستانه داربی از اولین آزمون سخت خود سربلند بیرون بیاید. کالدرون با همین هدف در بازی مقابل تراکتور با ۲تغییر نسبت به بازی اول به مصاف میزبان خود خواهد رفت و امیدوار است که بتواند در این بازی نتیجه دلخواه را بگیرد.

سرخپوشان در حالی مقابل تراکتور قرار می‌گیرند که بیرانوند در این بازی درون دروازه خواهد ایستاد. دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس در حالی به میدان خواهد رفت که بازی اول را به‌خاطر محرومیت از دست داد و حالا سرمربی این تیم امیدوار است که با بازگشت بیرو بتواند بازی دوم را هم بدون گل خورده به پایان برساند. کالدرون در خط دفاعی قصد دست زدن به ترکیب خود را ندارد و سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در کنار محمد نادری و مهدی شیری خط دفاع این تیم را تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک هم در غیاب کمال همچنان نوراللهی در هافبک دفاعی بازی می‌کند و امید عالیشاه و وحید امیری دو هافبک جلوتر از این بازیکن خواهند بود. دومین تغییر کالدرون برای این بازی حضور فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی خواهد بود. امیر روستایی در بازی اول با وجود ثابت بازی کردن نتوانست اعتماد کالدرون را جلب کند و در مقابل تراکتور فرشاد احمدزاده که در بازی اول نیمکت‌نشین بود از ابتدا در ترکیب اصلی سرخپوشان بازی خواهد کرد.

  • رسن سورپرایز پرسپولیس؟

سرمربی آرژانتینی در بازی با تراکتور برای اولین بار بشار رسن را در لیست ۱۸نفره خود قرار می‌دهد و احتمالا این بازیکن در نیمه دوم بازی خواهد کرد. با توجه به اینکه رسن تازه به بهبودی کامل رسیده، سرمربی آرژانتینی سعی دارد حتی‌الامکان به این هافبک عراقی استراحت بدهد و از این بازی به احتمال فراوان در نیمه دوم از بشار استفاده خواهد کرد.

کد خبر 453068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha