همشهری‌آنلاین: رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: من دشمن صهیونیستی را از اقدامات تروریستی‌اش در عراق تبرئه نمی‌کنم اما یقین دارم که دست به چنین اقداماتی نمی‌زند چراکه می‌داند پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد. صهیونیست‌ها می‌دانند که پایانشان در عراق خواهد بود برای همین خود را وارد بازی که بزرگ‌تر از آن‌هاست نمی‌کنند.

مقتدی صدر

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، مقتدی صدر،رهبر جریان صدر عراق خواهان نشست مسئولان عراقی بدون مداخله ایران و سوریه برای بررسی آخرین تحولات درباره دست داشتن اسرائیل در حمله به مقرهای حشد شعبی شد و گفت: باید دولت عراق هرچه‌ سریع‌تر ولو با نظارت بین‌المللی تحقیقاتی را انجام دهد. اگر اقدامات تروریستی آن‌ها ثابت شود همگان باید صبر پیشه کنند و دست به اقدامات یک‌جانبه نزنند. عراق نمی‌تواند این رویکردهای احمقانه را تحمل کند.

مقتدی صدر گفت: باید از اظهارات آتشین و بیانیه‌های احساساتی خودداری کرد وگرنه عراق مایه تمسخر دیگران می‌شود. باید مقدسات را از خطری که وجود دارد حفظ و سلاح را به دولت منحصر کرد و تمامی مقرها بسته و انبارهای تسلیحات به دولت تحویل داده شوند وگرنه عراق و عراقی‌ها در معرض خطر جدی قرار می‌گیرند. باید از مرزهای عراق در برابر تمامی طرف‌ها حمایت کرد و تمامی گروه‌های عراقی از سوریه عقب‌نشینی کنند. من تأکید می‌کنم که باید به مراجع گرانقدر درباره این مساله رجوع کرد چراکه تنها فتوای آن‌ها مهم‌ترین مرجع برای ما و دوستداران وطن است.

کد خبر 452966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha