همشهری آنلاین: مرکز نوآوری مانا با هدف ترویج کارآفرینی در جامعه زنان تحصیلکرده روز سه‌شنبه ۵ شهریور ماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح می‌شود.

دانشگاه علم و صنعت ايران

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، ایده راه‌اندازی مرکز نوآوری مانا در دانشگاه علم و صنعت ایران با نگاه به توسعه فضای اشتغال و نقش‌آفرینی بانوان برای تحول در چرخه اقتصاد، متناسب با استعدادها و مهارت‌های‌شان شکل گرفته است. در مرکز نوآوری مانا، شتابدهنده مانا به عنوان محلی برای پرورش ایده و تبدیل آن به یک کسب و کار پایدار پیش‌بینی شده است.

مراکز نوآوری با رسالت حمایت از ایده‌های نو، یکی از بسترها در جهت تسهیل و تشویق جوانان برای گشودن راه‌های جدید در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند. هدف مرکز نوآوری مانا، ترویج سبک زندگی پویا و کارآفرینی در جامعه زنان تحصیلکرده عنوان شده است.

این مرکز توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در حوزه نوآوری و فناوری تأسیس شده و دوره شتابدهی کسب‌وکارهای نوپا را از سال ۹۶ آغاز کرده است. مرکز نوآوری مانا با حمایت معاونت علمی ریاست‌جمهوی و دانشگاه علم‌ و صنعت ایران، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و و مخبر درفولی رییس بنیاد برکت در محل این دانشگاه افتتاح می‌شود.

کد خبر 452835
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha