همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه صدای ضد انقلاب در مرزها از بین رفته است گفت: از جمله توفیقات مهم نیروی زمینی ارتش استقرار قدرتمندانه در مرزهای شمال شرق کشور محسوب می‌شود.

کیومرث حیدری

 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری  در مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش تجلیل از ممتازین نیروی زمینی ارتش گفت: بنده از شما همسران و کارکنان نیروی زمینی ارتش تشکر می‌کنم زیرا اگر همکاری شما نبود این بزرگواران نمی‌توانستند به درستی خدمت کنند.

وی افزود: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاداتی داریم که در صدر آن، اعتقاد به شکرگزاری از خداوند است و خداوند را شاکریم که ما را از نعمت امامت و ولایت بهره‌مند کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی با توکل به خدا و وجود شما کارکنان ممتاز موفق به کسب توفیقات خوبی شده است، تصریح کرد: از جمله این توفیقات می توان به استقرار قدرتمندانه در مرزهای شمال شرق کشور و از بین بردن صدای ضد انقلاب در مرزها و شهرهای جنوب شرق کشور اشاره کرد.

امیر سرتیپ حیدری به حضور ارتش در کنار مردم اشاره و اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده در تمام اتفاقات مانند سیل و زلزله در کنار مردم حضور داشته باشد که امیدواریم همه این اقدامات موجبات رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را فراهم آورده باشد.

 وی بیان کرد: همسران کارکنان ارتش، کانون خانواده را گرم می‌کنند و باید گفت بانوان به اندازه همسرانشان در موفقیت‌های ارتش سهیم هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به همسران کارکنان ارتش خاطر نشان کرد: شما باید بدانید امروز نوع مراقبت‌هایی که باید از فرزندان کارکنان ارتش انجام دهید، متفاوت است، امروز فضای مجازی در شکل گیری و تربیت فرزندان ما بسیار موثر است.

امیرحیدری تأکید کرد: باید برای تربیت فرزندان زمان صرف کرد و نباید از این حوزه غافل بود زیرا تربیت در جامعه کنونی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

کد خبر 452737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha