همشهری آنلاین: مستند «ورای صلح و جنگ»، روایتی متفاوت از دوران حضور حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد در اردوگاه اسرای ایرانی در عراق نخستین‌بار در فرهنگسرای رسانه رونمایی و با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

مستند زندگي حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم رونمایی از مستند ۳۰ دقیقه‌ای «ورای صلح و جنگ» ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه پنجم شهریور با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی و عوامل فیلم به میزبانی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. این مستند روایتی صریح و دقیق از سید آزادگان و بیانگر بخشی از ایثار آزادگان سرافراز دفاع مقدس در ابعاد بین‌المللی است.

اندریاس ویگر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ که در اردوگاه اسرای ایرانی در عراق حضور داشته ناگفته‌هایی از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد بیان کرده و اولین روایت از دیدار ویگر با سید آزادگان در اردوگاه موصل در این مستند به نمایش در آمده است. «ورای صلح و جنگ» به کارگردانی رضا عسگرلو در سوئیس و فرانسه تصویربرداری شده و قرار است جلسه نقد و بررسی آن هم در فرهنگسرای رسانه برگزار شود.

عوامل تولید مستند «ورای صلح و جنگ» عبارتند از مجری طرح: محمدرضا عباسیان، مدیر تولید: مسعود عسگریان و مشاوران: دکتر محمدرضا دستغیب، داود گودرزی و محمدرضا صراطی.

کد خبر 452730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha