فرزاد ملازاده-  تبریز – خبرنگار : اولین جشنواره استانی رستوران منتخب مردم قرار است به زودی در شهر تبریز برگزار شود. جشنواره‌ای که با حضور بیش از ۵۰ رستوران، فست‌فود وکافی‌شاپ و شرکت‌های برند صنایع غذایی و تجهیزات رستورانی سوم شهریور برگزار می‌شود.

تحول گردشگری تبریز با جشنواره رستورانی‌ها

مدیر هماهنگی این جشنواره درباره اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: بالا بردن کیفیت رستوران‌داری، آموزش کارکنان، شناخت ایده‌آل مشتریان و اولویت آنها در کمیت یا کیفیت غذاها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و معرفی برترین‌ها بر اساس نظرسنجی از مشتریان از طریق پیامک، اینترنت و فضای مجازی از جمله اهداف اصلی برگزاری اولین دوره جشنواره استانی رستوران منتخب مردم است.

«نوید شربیانی» افزود: جایگاه صنعت رستوران‌داری در توسعه گردشگری و جذب توریست، سطح آموزش همگام با سطوح بین‌المللی، یادآوری جایگاه حقیقی فرهنگ غذایی و آداب و رسوم آن در ایران و هم‌اندیشی در مورد جای خالی غذاهای سنتی و فراموش شده در منوی رستوران‌ها، ایجاد راهکارهای جدید و هرچه آسان‌تر برای ارتباط متقابل مشتریان با رستوران‌ها، دیجیتال مارکتینگ و اهمیت استفاده از آن در رستوران‌داری، اهمیت ارتباط مستقیم رستوران‌داران با مدیران صنایع غذایی و تولیدکنندگان و اهمیت برندسازی در صنعت رستوران‌داری هم از محورهای این جشنواره است.

شربیانی بیان کرد: جشنواره رستوران منتخب مردم با همکاری شهرداری و اتحادیه و اصناف رستوران‌داران تبریز با حضور مدیران برتر و اساتید و کارشناسان در زمینه رستوران‌داری برای اولین بار در استان با توجه به فرهنگ غنی آذربایجان در حوزه غذا وخوراک و با توجه به این موضوع که شهر تبریز یکی از قطب‌های صنایع غذایی خاورمیانه است برگزار می‌شود. مخاطبان این جشنواره هم رستوران‌ها، هتل‌ها، فست‌فودها، کافی‌شاپ‌ها، مجتمع‌های رفاهی، سراهای سنتی، اساتید و مدیران حوزه سلامت و بهداشت، مدیران صنایع مرتبط(تولیدکنندگان موادغذایی وتجهیزات مربوطه) اصناف و افراد مرتبط با صنعت رستوران هستند.

این مسئول تاکید کرد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنعت رستوران‌داری با حضور برندهای معتبر برگزار می‌شود. مدیر هماهنگی جشنواره ادامه داد: بسیاری از رستوران‌ها بدون آن‌که متوجه بشوند در حال از دست دادن مشتریان خود هستند. اغلب آنها زمانی متوجه این موضوع می‌شوند که یکباره متوجه کاهش آمار فروششان می‌شوند. در این موقعیت تصمیم‌گیری برای مدیران بسیار سخت می‌شود، زیرا به دست آوردن مشتری جدید نیازمند سرمایه‌گذاری و تبلیغات گران‌قیمت است. حتی با این حال افراد کمی از مدیران می‌توانند اعتبار گذشته خود را به دست آورند. اینجاست که کنترل کیفیت به صورت دوره‌ای اهمیت خود را نشان می‌دهد. بر این اساس، ‌ علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق آی‌دی اینستاگرام ‌restaurant.montakhab@ اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 452494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha