با آغاز هفته دولت پروژه‌های مختلف در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

«حافظ باباپور»، مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی

به گزارش همشهری «حافظ باباپور»، مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان‌ شرقی، از افتتاح پروژه‌هایی با ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد و گفت: بنیاد مسکن برای هفته دولت برنامه‌های افتتاحی دارد که به دست مسئولان استانی و ملی افتتاح خواهد شد. «بهروز مهدوی»، فرماندار شهرستان تبریز، هم با بیان این‌که ۲۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: اعتبار هزینه‌شده برای این طرح‌ها ۳۳۵ میلیارد تومان است.  

«علیرضا ایمانلو»، مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، هم بیان کرد: در هفته دولت امسال ۱۱ مجتمع آب‌رسانی و ۱۴ پروژه تک‌روستایی در این استان بهره‌برداری می‌شود. اعتبار هزینه‌شده برای این پروژه‌ها بیش بر ۳۸۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال است که با افتتاح این پروژه‌ها ۵۰۰۵ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار و ۹۹۰ نفر در ۳۹ روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.  

«عادل کاظمی»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با اشاره به افتتاح ۱۱۱ پروژه برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار افزون بر۲۰۰ میلیارد ریال در تبریز، آذرشهر و اسکو به بهره‌برداری می‌رسند. در آذربایجان غربی هم بر اساس اعلام استاندار برخی پروژه‌های هفته‌ دولت با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد. «محمدمهدی شهریاری» گفت: «علی جهانگیری» اواخر هفته جاری برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به استان سفر می‌کند.   «علیرضا رضوی»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، از افتتاح ۴۹ طرح‌ در حوزه آب روستایی در استان خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها که در ارومیه، خوی، بوکان، چالدران، تکاب، شوط، سردشت، ماکو، میاندوآب و مهاباد افتتاح خواهد شد ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.  

«شهرام عباسی»، رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هم بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۶ پروژه ورزشی در شهرهای ارومیه، شوط، سردشت، سلماس و بوکان به بهره‌برداری خواهد رسید. استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری شهیدباکری ارومیه، سالن ورزشی یولاگلدی شوط، سالن ورزشی نلاس سردشت، فضای ورزشی روباز شماره یک و ۲ سلماس و فضای ورزشی روباز بوکان ۶ پروژه افتتاحی استان در هفته دولت خواهند بود.    «محمود بدلی»، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان ‌غربی، از افتتاح ۳۱ طرح هادی در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها با ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه در ۳۱ روستای آذربایجان ‌غربی اجرا شده است.  

«حسن محمدی»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، هم بیان کرد: در هفته دولت امسال بیش از ۹ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۳۰ هزار میلیون ریال در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد. «خلیل نیکشاد»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، هم با اشاره به بهره‌برداری از ۵۳ طرح در زمینه کشاورزی هم‌زمان با هفته دولت اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های آب و خاک، باغبانی، دام، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی و منابع طبیعی به بهره‌برداری خواهد رسید. این طرح‌ها با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال سرمایه شخصی و استفاده از ۶۷ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال اعتبار دولتی به صورت مستقیم برای تعداد ۸۳۱ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد کرد.  

«سردار اسماعیلی»، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۷۹ روستای استان اردبیل بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۳ هزار خانوار روستایی استان به جمع مشترکین گاز طبیعی خواهند پیوست. گفتنی است هر سال از دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نام‌گذاری شده است.

کد خبر 452492

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha