همشهری آنلاین: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: شهردار تهران طی تماس با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان گفتگو کرد.

حناچي هوم پيج

ایسنا نوشت: محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت های خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری خبر داد و ضمن تشریح آخرین اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری پایتخت برای جلوگیری از وقایع دلخراش حیوان آزاری، نوشت: «در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر تهران با برخی فعالین محیط زیست در خصوص وقایع دلخراش حیوان آزاری تصمیماتی اتخاذ شد:

۱- موضوع نظارت بر طرح ساماندهی حیوانات در سطح شهر تهران به جهت رعایت مسائل تخصصی به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار واگذار شد.  

۲- دفتری در شهرداری تهران با مسئولیت جمعی از فعالان، پیگیری و نظارت بر جلب حمایت سمن ها در این زمینه را انجام خواهد داد.  

۳- برای ساماندهی وضعیت فعلی تصمیماتی با حضور مقامات شهرداری اخذ شد که مدیریت ذیربط پیگیری می نماید.

۴- تاکید شد بین فعالان و حامیان واقعی حقوق حیوانات و کسانی که در پی سو استفاده های سیاسی از افکار و احساسات عمومی هستند تفاوت وجود دارد.

۵- شهردار تهران طی تماس با فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان گفتگو نمود و امید است شاهد گشایش لازم باشیم.» 

کد خبر 452398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha