همشهری آنلاین: رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم، تاکید کرد: ما باید با بالابردن توان بازدارندگی بیش از پیش خود، مانع طمع‌ورزی دشمنان این نظام و انقلاب به خاک کشورمان شویم.

مراسم

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» در مراسم تجلیل از آزادگان ستاد ارتش که به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه آزادگان، جانبازان و شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کمر صدام و صدامیان را بشکنند و نگذاشتند به تمامیت ارضی، استقلال و شرف ملت عزیز ایران اسلامی آسیبی وارد شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما هیچ‌گاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود، تصریح کرد: دفاع مقدس بازدارندگی بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد و نشان داد که ملت بزرگ ایران در همه حال پشت سر رهبرشان هستند.

رئیس ستاد ارتش با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی در حوزه تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم، تاکید کرد: ما باید با بالابردن توان بازدارندگی بیش از پیش خود، مانع طمع‌ورزی دشمنان این نظام و انقلاب به خاک کشورمان شویم.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: همه جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر در آن بحبوحه که دشمن به قصد شکست انقلاب، استقلال، شرف و ناموس این کشور با ما وارد جنگ شد، وارد عرصه دفاع مقدس و جنگ شدند و افتخار ما این است که توانستیم هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کنیم و آنها را شکست دهیم و نتایج ارزشمندی را بدست آوریم.

کد خبر 452224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha