همشهری آنلاین: کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغالی، پذیرفته است که ۳۷۵۰۰۰ حق‌السکوت به زنی پرداخته است که مدعی است رونالدو در سال ۲۰۰۹ به او تجاوز کرده است.

Mayorga

به گزارش تی‌ام‌زد اسپورتز رونالدو با وجود پذیرش پرداخت حق‌السکوت انجام هر عمل نادرستی را تکذیب می‌کند.

اسناد قانونی که تی‌ام‌زد اسپورتز به دست آورده است، نیز پرداخت حق‌السکوت را تایید می‌کند.

کاترین مایورگا مدعی است که این پول را در سال ۲۰۱۰ به عنوان بخشی از یک مصالحه خصوصی دریافت کرد و قبلا گفته است که یک توافق حفظ اسرار امضا کرده بود که در این باره این واقعه سکوت کند.

مایورگا مدعی است که در یک کلوب شبانه در هتل پالمز در لاس‌وگاس در ژوئن ۲۰۰۹ با رونالدو ملاقات کرده است و بعد در پنت‌هاوس این هتل رونالدو به او تجاوز کرده است.

موریگا به پلیس مراجعه کرده بود، اما هیچگاه نام رونالدو را نبرده بود- فقط او را یک ستاره بزرگ فوتبال خوانده بود.

رونالدو همه این اتهامات را تکذیب می‌کند.

مایورگا شکایتی مدنی علیه رونالدو اقامه کرده است و اکنون رونالدو اسناد تازه‌ای را به دادگاه ارائه داده است و از قاضی خواسته‌ است پرونده را بببند، زیرا قبل با مایورگا مصالحه کرده است و از طرف دیگر موضوع از لحاظ قانونی مدت‌هاست مشمول مرور زمان شده است.

اما نکته جالب این است که رونالدو در همین اسناد می‌پذیرد که با پرداخت ۳۷۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۰ با مایورگا مصالحه کرده است.

البته رونالدو به دادگاه می‌گوید پرداخت این پول به معنای پذیرش گناه نیست، بلکه فقط به قصد دور ماندن رسانه‌ها از منازعه قانونی انجام شده است.

اکنون قاضی دادگاه باید تصمیم بگیرد که در نهایت آیا شکایت مایورگا پذیرفته شود و فرآیند قانونی ادامه یابد یا نه.

کد خبر 452167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha