مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس نظام پزشکی کشور گفت: بیشترین عمر از دست رفته علی الخصوص در بین جوانان در تهران در اثر «تروما» یا تصادف است و امیدواریم با کمک و حمایت مدیریت شهری بتوانیم با اصلاح روش ها و برنامه ها از میزان این مرگ و میر بکاهیم.

تصادف در بزرگراه

به گزارش شهرنوشت، محمدرضا ظفرقندی در نشست افتتاح کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون و امضای یادداشت تفاهم میان شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی، ضمن تبریک عید غدیر گفت: به عنوان نماینده جامعه پزشکی از حوزه سلامت شهرداری برای ایجاد این مرکز تشکر می کنم.

ظفرقندی در ادامه با اشاره به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، اظهار داشت: پویش دوچرخه‌سواری که توسط شهردار تهران انجام می‌شود هم نمادین است و هم واقعی و می‌تواند به تغییر سبک زندگی و کم شدن بیماری در شهر بینجامد و امیدواریم که این حرکت به صورت مستمر و فراگیر ادامه پیدا کند.

او افزود: بیشترین عمر از دست رفته علی‌الخصوص در بین جوانان در تهران در اثر «تروما» یا تصادف است و امیدواریم با کمک و حمایت مدیریت شهری بتوانیم با اصلاح روش‌ها و برنامه ها از میزان این مرگ و میر بکاهیم.

ظفرقندی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه و کمک شهرداری بتوانیم قدم مثبتی برای اصلاحات اساسی در حوزه سلامت در شهر تهران برداریم.

کد خبر 452153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha