دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱
۰ نفر

آسفالت‌ریزی در شهر ارومیه در حال انجام و اولویت با معابر خاکی است که بعد از اتمام کوچه‌های خاکی، آسفالت خیابان‌ها روکش و ساماندهی می‌شود.

کوچه‌های خاکی ارومیه در اولویت آسفالت

به گزارش همشهری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با اعلام این خبر گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه در حوزه عمران به آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر ارومیه ورود پیدا کرده و در حال حاضر نیز بخش‌های مختلف شهر در دست آسفالت‌سازی است.

«داریوش نوری» افزود: اولویت اصلی برای آسفالت‌ریزی با کوچه‌های خاکی شهر ارومیه است و بعد از اتمام کوچه‌های خاکی، معابر و خیابان‌های دارای آسفالت روکش و ساماندهی می‌شود. نوری تأکید کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه از جاده سلماس آغاز شد و در حال حاضر نیز ساماندهی جاده چی‌چست در حال اجراست. همچنین پیاده‌روسازی در جاده ساوالان آغاز شده و در جاده سرو نیز پیاده‌روسازی و کف‌سازی انجام شده است و سایر مناطق دیگر نیز در دست اقدام است.

نوری با اشاره به این‌که بخش خصوصی نیز در آسفالت‌سازی سطح شهر همکاری دارد بیان کرد: سازمان عمران در بخش پیاده‌روسازی در منطقه دیگاله، راهنمایی و خیابان والفجر در دست اجراست و پیاده‌روسازی در خیابان‌های امامت، دوشابچی خانه، مفتح و جاده سرو به اتمام رسیده است.

کد خبر 452087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha