همشهری آنلاین: دمارکوس کازینز که تابستان امسال با قراردادی ۳.۵ میلیون دلاری به لس‌آنجلس لیکرز پیوسته بود، به دلیل پاره شدن رباط صلیبی پای چپ خانه‌نشین شد.

دماركوس كازينز و كوين دورنت در ليگ بسكتبال آمريكا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، این دومین آسیب‌دیدگی وحشتناک سنتر ۲۹ ساله آمریکایی در دو سال اخیر است؛ بازیکنی که حالا می‌تواند لقب سیاه‌بخت‌ترین ستاره لیگ nba را با اختلاف از آن خود کند. زانوی کازینز در جریان تمرین در لاس‌وگاس با یک بازیکن دیگر برخورد کرد و آزمایش‌های ابتدایی نشان داد رباط صلیبی پای چپ او پاره شده است.

به این ترتیب، ستاره تازه لس‌آنجلسی‌ها تمام فصل آینده یا دست‌کم بخش زیاد آن را از دست خواهد داد. کازینز که به امید رسیدن به حلقه قهرمانی از نیواورلئانز پلیکانز به گلدن‌استیت وریرز پیوسته بود، در ۲۰۱۸ با آسیب دیدن آشیل پا ناچار شد قراردادی ۵.۳ میلیون دلاری با مدافع عنوان قهرمانی ببندد. او بسیاری از بازی‌های فصل گذشته را از دست داد و با یک آسیب‌دیدگی تازه گلدن‌استیت را در بازی فینال مقابل تورنتو رپترز تنها گذاشت.

کازینز ۲۹ ساله با کارنامه میانگین ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند در سال‌های حضور در ساکرامنتو کینگز و پلیکانز می‌توانست با قراردادی ده‌ها میلیون دلاری راهی دیگر تیم‌های nba شود اما دو آسیب‌دیدگی پیاپی آینده حرفه‌ای او را در بسکتبال آمریکا در هاله ابهام قرار داده است. هر چند به نظر می‌رسد اگر لیکرز به پلی‌آف برسد، کازینز بتواند در بازی‌های مرحله دوم به بعد کنار یاران پادشاه حضور داشته باشد.

لبران جیمز امسال به امید کسب یک قهرمانی دیگر آنتونی دیویس و دنی گرین را به لس‌آنجلس آورد و کازینز هم یار کمکی او بود. حالا که این سنتر غول‌پیکر ماه‌ها باید آسیب‌دیدگی دست و پنجه نرم کند، لیکرز به احتمال فراوان دنبال گزینه‌های جایگزین خواهد رفت. دیگر ستاره بزرگ آسیب‌دیده چند ماه اخیر کوین دورنت است که با وجود پیوستن به بروکلین نتس از گلدن‌استیت، باید چند ماه خانه‌نشین باشد.

کد خبر 451876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha