همشهری‌ آنلاین: شهردار تهران از ورود ۲۸ واگن مترو به خطوط ریلی پایتخت در اوایل شهریورماه خبر داد. 

حناچی هوم پیج

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در گفت و گو با خبر ۱۸:۳۰ تصریح کرد: تمام ۷۰ واگنی که در گمرگ باقی مانده بود و به شکل سی کی دی وارد کشور شدند را ترخیص کردیم. ۴ قطار کامل که مشتمل بر ۲۸ واگن است نیز اوایل شهریورماه به شبکه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران اضافه خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری پایتخت برای توسعه خطوط مترو گفت: امیدواریم به زودی توسعه خطوط ۸، ۹ و ۱۰ را آغاز کنیم تا مشکلات و خلاها در مناطقی که مترو به آن‌ها نرفته مانند منطقه ۲۲ و محدوده شمالی و غربی تهران برطرف شود.

حناچی گفت: انجام اقدامات لازم برای اجرای لوپی که به شکل U خطوط تبادلی و تقاطعی مترو را فراهم می‌کند، از دیگر برنامه‌های پیش روست و در کنار افتتاح ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷، ایستگاه‌های جدید که مهم‌ترین آن‌ها ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در خط ۶ است را به مجموعه اضافه خواهیم کرد.

او با اشاره به لغو مصوبه برج باغ‌ها و تلاش شهرداری تهران برای حفظ این سرمایه‌های طبیعی گفت: در یک ماه گذشته باغ عبقری را که قرار بود برج باغ در آن ساخته شود، افتتاح کردیم و در حال حاضر هم در منطقه ۱۴ باغ وثوق الدوله در حال توسعه است. 

حناچی اظهار کرد: همچنین امیدواریم در آینده کلنگ افتتاح و توسعه فضای سبز سایت چهارباغ که در شمال مصلی قرار دارد، به زمین بخورد. 

کد خبر 451825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha