پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: حالت شب با آخرین به‌روزرسانی ٬EMUI به دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو (Huawei P۳۰ & P۳۰ Pro) اضافه می‌شود.

حالت شب به دوربین سلفی هواوی پی 30 و پی 30 پرو آمد

با آخرین به‌روزرسانی ٬EMUI حالت شب به دوربین سلفی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو (Huawei P۳۰ & P۳۰ Pro) اضافه می‌شود. این آپدیت همچنین پچ امنیتی ماه آگوست گوگل را نیز به همراه دارد.

آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI حالت شب را به دوربین سلی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو می‌افزاید. نسخه‌ی ۹.۱.۰.۱۹۳ این رابط کاربری هم اکنون در اختیار کاربران چینی قرار گرفته و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده برای کاربران نقاط دیگر جهان نیز عرضه شود. پس از نصب این به‌روزرسانی٬ کاربران زمانی که اقدام به ثبت عکس سلفی با گوشی خود کنند٬ گزینه‌ی حالت شب (Night Mode) را مشاهده خواهند کرد. زمانی که آن فعال شود٬ نوردهی بهتری در عکاسی در شب انجام می‌شود٬ چندین عکس ثبت می‌شود و سپس آن‌ها با یکدیگر ادغام می‌شوند.

علاوه بر این ویژگی جذابی که به دوربین سلفی گوشی اضافه می‌شود٬ این به‌روزرسانی پچ امنیتی ماه آگوست گوگل را نیز به همراه دارد. برای نصب آن نیز باید حداقل میزان شارژ باتری گوشی شما ۵۰ درصد باشد و چند گیگابایت فضای ذخیره سازی آزاد داشته باشید.

کد خبر 451693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha