پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
۰ نفر

شایعه یک انتقال پرسروصدا در آستانه آغاز لیگ‌برتر دوباره نام تراکتورسازی را بر سر زبان‌ها انداخت.

فوتبال ادبايور

مسئولان تراکتورسازی طی هفته‌های گذشته نتوانستند لی اروین و استوکس، مهاجمان بریتانیایی فصل گذشته خود را که عملکرد خوبی هم داشتند، برای فصل جدید حفظ کنند. به همین دلیل آنها از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات به‌شدت پیگیر جذب یک مهاجم سرشناس خارجی بودند ولی هنوز موفق نشده‌اند. حالا و در شرایطی که یک هفته به شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده، امانوئل آدبایور، مهاجم سرشناس توگویی با انتشار یک استوری مرتبط با باشگاه تراکتور شایعه حضورش در تبریز را بر سر زبان‌ها انداخته است.

آدبایور ۳۵ساله که ۱۹۳سانتی‌متر بلندی قامت اوست، سابقه درخشانی در فوتبال دنیا دارد و برای بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال چهره‌ای شناخته‌شده به شمار می‌رود. او با تیم متز در فرانسه نمایش‌های خوبی داشت و سپس به موناکو پیوست تا ادامه موفقیت‌هایش، او را راهی آرسنال کند. آدبایور طی ۳سال یعنی از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آرسنال داشت. ستاره توگویی طی این ۳سال، ۱۰۴بازی زیرنظر ونگر انجام داد و ۴۴گل زد تا مورد توجه باشگاه منچسترسیتی که تازه در آن زمان بلندپروازی‌هایش را آغاز کرده بود، قرار بگیرد.

انتقال قرضی از منچسترسیتی به رئال‌مادرید و سپس حضور در تاتنهام که تا سال۲۰۱۵ به‌طول انجامید، حاصل سال‌های پایانی درخشش آدبایور در لیگ جزیره بوده است. او در ادامه برای تیم کریستال‌پالاس هم بازی کرد و در سال۲۰۱۷ بود که به سوپرلیگ ترکیه رفت تا برای باشاک‌شهیر بازی کند. او طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در ۶۰بازی برای این تیم ترکیه‌ای، ۲۴بار گلزنی کرد که آمار خوبی محسوب می‌شود.

باشگاه تراکتور برای جذب مهاجم سابق تیم‌های مدعی لیگ جزیره، مذاکراتی داشته است، ولی با وجود اینکه آدبایور اقدام به انتشار یک استوری مرتبط با تراکتور کرده، طرفین هنوز به توافقی دست نیافته‌اند تا حضور این بازیکن سرشناس در فوتبال ایران نامشخص باشد. مصطفی دنیزلی در خط هجومی ساسان انصاری، مازولا و محمدرضا آزادی را در اختیار دارد ولی برای تقویت هرچه بیشتر تیم و دستیابی به نخستین عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر، همچنان به‌دنبال افزایش نفرات تیم خود در این بخش است. هر چند که روز گذشته باشگاه تراکتور مذاکره با این بازیکن را از اساس منکر شده است.

کد خبر 451668

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha