مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود ربات‌های آتش‌نشان به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تا پایان امسال خبر داد.

ربات آتش‌نشان

مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا درباره ورود تجهیزات جدید و مدرن به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: به دنبال ورود ربات‌ها به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هستیم و می‌توان گفت که تا پایان سال به ربات‌ها مجهز می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دنیا ربات‌ها همچنان به مرحله اطفای دقیق ساختمان‌ها نرسیده‌اند، گفت: ربات‌ها در بخش ارزیابی در دیگر نقاط دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، چرا که می‌توانند در بخش ارزیابی و شناسایی موثر واقع شوند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران زمان ورود ربات‌ها به این سازمان را تا پایان سال جاری اعلام کرد و افزود: تا پایان سال جاری شاهد ورود ربات‌ها به این سازمان خواهیم بود.

داوری درباره تعداد این ربات‌ها نیز گفت: درباره ربات‌ها نیز در تلاشیم تا حداقل یک دستگاه را تا پایان سال به سازمان آتش‌نشانی اضافه کنیم. در صورت موفقیت‌آمیز بودن ماموریت‌ها و اگر متوجه شویم که این فناوری، کارایی مناسبی دارد، در سال‌های آینده حتما تعداد دیگری اضافه خواهیم کرد.

کد خبر 451622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha