همشهری آنلاین: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتحاد، انسجام، همدلی و همفکری نسخه اصلی اقتدار ایران اسلامی مقابل دسیسه‌های بی‌شمار دشمنان است.

افتتاح

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه در آیین افتتاح سه هزار و ۲۰۰ و کلنگ‌زنی یکهزار و ۲۵۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی و اهدایی مقام معظم رهبری که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: تا زمانی‌که اتحاد، انسجام و همدلی را در صدر کارهای خود داشته باشیم، هیچ دشمنی نمی‌تواند به این ملت آسیبی برساند که تاریخ نزدیک نیز این حقیقت را به اثبات رسانده است.

وی با بیان اینکه ما مسیر سختی را در چهل سال گذشته برای رسیدن به جایگاه معتبر کنونی در جهان طی کرده‌ایم، اضافه کرد: اعتبار امروز ایران و تسلیم نشدن در مقابل هیچ قدرتی مورد ستایش جهانیان است.

وی بیان کرد: قدرت‌های جهانی تصمیم گرفته بودند تا با تسلیم ملت، ایران اسلامی را تجزیه کنند ولی در مقابل آنان یک حقیقت همیشه زنده نظیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و ناامیدشان کرد.  

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تسلیم شدن ایران در مقالب جنگ اقتصادی، تحریم و فشار، خواب تعبیرنشدنی دشمنان است، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی این تحریم‌ها را یکی پس از دیگری به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران از فروش نفت که دستاویزی برای تحریم بوده، دست برداشته و به رونق تولید اکتفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بی تدبیری و اندیشه نادرست رهبران بزرگترین خطر پیش‌روی یک نظام سیاسی است، تصریح کرد: رهبران کشورهای استکباری به زوال عقل رسیده‌اند و همه گفتار و عملکرد آن‌ها به شکست منجر شده‌است.
سردار سلامی اضافه کرد: دشمنان به دنبال شکست جبهه مقاومت و سیطره بر منطقه بودند ولی جبهه مقاومت آنان را شکست داد و حزب‌الله امروز به تنهایی می‌تواند در یک جنگ دیگر رژیم غاصب اسرائیل را از جغرافیای جهان محو کند.
وی با تاکید بر عزم استکبار جهانی برای تسلط بر منطقه از طریق سوریه و عراق بیان کرد: عاقبت این امر به برکت قدرت اسلام به نحو دیگری در منطقه رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تحریم اقتصادی را برای فلج کردن نظام اقتصادی ما اعمال کرده‌اند، افزود: ما باید در سایه اتحاد روز به روز قوی‌تر شویم و تولید را رونق ببخشیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز به خوبی نتیجه اتحاد و همدلی در کشور نمایان است، اظهار داشت: در سایه این اتجاد وو توجه به توان  بومی جوانان، مهندسان ایرانی در حال اختراع پیچیده‌ترین سیستم‌های فنی دنیا هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ما قد علم کند، اظهار داشت: تنها راه نجات ما دور بودن از دسیسه های دشمنان و به فراموشی سپردن مذاکره است.

وی  ادامه داد: هیچ‌یک از ایرانیان خواهان مذاکره با آمریکا نیستند زیرا می دانند هر آنچه که دشمن دروغگو اظهار می کند، نسخه شکست ماست.

سردار سلامی با تاکید بر افراشته بودن همیشگی پرچم مقدس ایران اضافه کرد: ایران اسلامی به دنبال عزت، نشاط و آرامش است برای ملت است و این امر را با همه توان دنبال می کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل آذربایجان‌غربی به دروازه ورود ضدانقلاب و اشرار گفت: اینجا سرزمین تشییع جنازه و دفن سیاست‌های بزرگ دشمنان و اشرار است. و این منطقه هرگز از تاریخ این سرزمین جدا نخواهد شد.
وی اظهار کرد: مردان بزرگ ایران اسلامی، سینه کوه‌های سر به‌فلک کشیده را شکافته، قله‌ها را تسلیم خود کرده‌ و امنیت و آسایش را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روز گذشته از مرزهای این استان سرکشی کرده و از نزدیک با رزمندگان ملاقات کرده است، بیان کرد: رزمندگان و مرزبانان سپاهی با روحیه و نشاط بالا در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و تنها خواسته آنان از بنده این بود که «سلام ما را به فرمانده کل قوا برسانید و بگویید که ما تا آخرین قطره خون خود از مرزهایمان دفاع خواهیم کرد».
سرلشکر سلامی همچنین با اشاره به اینکه این سرزمین سال‌هاست نقطه جریان سیاست‌بازی مستکبران برای آسیب رساندن به این سرزمین و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی است، افزود: توطئه‌های دشمنان با هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت شریف یکی پس از دیگری خنثی شده است.

به گزارش ایرنا در این آیین برای ۵۰۰ نفر از نوعروسان جهیزیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری اهدا شد.  

کد خبر 451604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha