همشهری انلاین: یکصد و شصت و چهارمین نشست از سلسله نشست‌های صبح پنج شنبه مجله بخارا به دیدار و گفتگو با فرشاد مؤمنی اختصاص یافته است.

فرشاد مومني

یکصد و شصت و چهارمین نشست از سلسله نشست های صبح پنج شنبه مجله بخارا اختصاص یافته به دیدار و گفتگو با دکتر فرشاد مومنی که در ساعت ۹ صبح پنج شنبه بیست و چهارم مرداد در خانه گفتمان شهر (وارطان) برگزار می شود.

فرشاد مومنی متولد ۱۳۳۴ در شهر تهران است و هم اکنون با درجه استادی تمام عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشد. عمده تمرکز فرشاد مومنی در سال های اخیر بر تبیین و تحلیل عوامل توسعه نیافتگی اقتصاد ایران در دوره معاصر متمرکز بوده و تلاش کرده است تا در آثار، نوشته ها و سخنرانی های خود با نگاهی تاریخی به ریشه‌های موفقیت‌ها و ناکامی‌های اقتصاد کشور بپردازد.

در این جلسه به مناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد و همچنین تجدید چاپ کتاب «اقتصاد ایران در دوران دولت ملی» توسط نشر نهادگرا به گفتگو درباره این اثر پرداخته می‌شود.

این کتاب به تحلیل و بررسی عملکرد اقتصادی دولت ملی محمد مصدق پرداخته است و تلاش کرده است تا زوایایی از نوآوری‌ها و دستاوردهای اقتصادی دولت در سال های نهضت ملی شدن صنعت نفت را تبیین نماید.

در این جلسه علی رضاقلی جامعه شناس و پژوهشگر حوزه تاریخ اقتصادی نیز سخنرانی خواهد کرد.

خانه گفتمان شهر در میدان فلسطین، طالقانی غربی، ضلع جنوبی، پلاک  ۵۱۴ واقع است.

کد خبر 451576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha