چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تنیسورهای نوجوان به کار خود در رقابت‌های تنیس رده‌های سنی در آمل پایان دادند.

تنيس

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال  در دو بخش دختران و پسران که به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان آمل و سرداوری مجید گلچین برگزار شد، با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات و در رده سنی ۱۲ سال پسران، یاسین حاجیلویی از تهران به مقام قهرمانی رسید، سام پازوکی از مازندران دوم شد و فهیمی از البرز و کاردان از ساری مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سنی ۱۲سال دختران، محیا عابدینی از آذربایجان شرقی جام قهرمانی را بالای سر برد، کیمیا ثاقب از تهران نایب قهرمان شد و رحیمی از ایلام و کریمی از مازندران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رده سنی ۱۴سال پسران، آرین حسن‌زاده از مازندران با پیروزی برابر کیان کریمی ریکنده، او هم از مازندران بر سکوی قهرمانی تکیه زد و حسن اشجاری از تهران و علیرضا اکبرپور از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در رده سنی ۱۴سال دختران هم دو مازندرانی در دیدار نهایی به مصاف هم رفتند که یاسمن روحانی مقدم با پیروزی برابر دلبر طهماسبی به مقام قهرمانی رسید و محیا عابدینی از آذربایجان شرقی و حدیث مهدی‌زاده از ایلام مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۱۱ تنیسور از استان‌های مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، ایلام، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان شمالی و لرستان حضور داشتند.

کد خبر 451542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha