سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار سایر نیروهای نظامی کشور تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، ارتش برای پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان آمادگی کامل دارد.

ابوالقاسم رضایی

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: البته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله ارتش مختص ایام تهدیدات دشمن نیست بلکه نیروهای نظامی کشورمان آمادگی خود را در هر زمان حفظ می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هر لباسی که خدمت می‌کنند آماده جانفشانی برای کشور و مردم هستند و اگر نیاز باشد جانشان را نیز در این راه فدا خواهند ‌کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، حق محوری، حق طلبی و حق‌گویی را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران باید بتوانند در مقابل تهدیداتی که به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه و بین مردم هستند بایستند و مردم و جامعه را نسبت به این مسائل آگاه کنند.

امیر رضایی افزود: یک خبرنگار و رسانه باید بتواند در شرایط امروز که فضای مجازی در کنار اخبار و اطلاعات مفید، مطالب خلاف واقع بسیاری را نیز منتشر می‌کند، آگاهی مردم را نسبت به واقعیت‌ها افزایش دهند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، آمادگی ارتش را برای مشارکت موثر در ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) اعلام کرد.

رضایی در دیدار با محمد جلال مآب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به ولایتمدار بودن ارتش و آمادگی برای خدمت به عتبات عالیات با تمام توان، افزود: اگر همه هستی خود را در این راه ارزشمند بگذاریم باز هم کم است چرا که وقتی انسان به یاد رشادت‌ها و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در دشت کربلا می‌افتد، این نکته جلوه‌گری می‌کند که برای اقامه دین و حفظ پرچم ولایت باید از همه سرمایه مادی خود، زن و فزرندان گذشت تا این پرچم حفظ شود.

وی با بیان اینکه شیعیان هم با پیروی از امام خود باید در زمینه حفظ و حراست از این گنبدهای آسمانی از همه سرمایه خود بهره برند، افزود: این بارگاه‌ها نشانه اقتدار شیعیان است لذا به حق باید چنین کارهای بزرگی برای حراست از گنبدهای برافراشته و آن ضریح‌های آسمانی صورت گیرد تا عشق و علاقه مردم به ساحت مقدس آن امامان معصوم(ع) جلوه دیگری از خود نشان دهد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر شیراز مرکز ولایت‌مداری و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سومین حرم اهل بیت(ع) است که باید نقش ماندگاری در راه مقدس داشته باشد.

امیر رضایی اظهار کرد: این اقدمات ماندگار موجبات خشنودی قلب نازنین حضرت صاحب‌الزمان(عج) را فراهم می‌کند و امیداست که خدای متعال ثواب حسنه و پاداش بزرگی برای دست‌اندرکاران این کارنیک و بزرگ در نظر گیرد.

کد خبر 451464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha