همشهری آنلاین: مدافع کروات مد نظر استقلال به خاطر مشکلاتی که برای ویزاش به وجود آمد نتوانست در ایران بماند و کشور را ترک کرد. این موضوع باعث ناراحتی استراماچونی شد و او مدیران استقلال را تهدید کرد که در صورت حل نشدن این مشکل از سمتش استعفا می‌دهد.

استراماچونی 833

ایسنا نوشت: باشگاه استقلال هفته گذشته اعلام کرد که میلیچ، مدافع کراوات که سابقه حضور در تیم‌های فیورینتا و ناپولی را در کارنامه‌اش دارد، برای گذارندن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد به ایران می‌آید. در همین راستا میلیچ، عصر دیروز (یکشنبه) به فرودگاه امام خمینی رسید تا کارهای لازم را برای عقد قرارداد با استقلالی‌ها انجام دهد اما او با مشکلی روبرو شد و نتوانست بیش از چند ساعت در ایران بماند. ماجرا از این قرار بود که مدیران استقلال نتوانستند به موقع کارهای مربوط به ویزای این بازیکن را انجام دهند و به همین دلیل این بازیکن کروات، پس از چند ساعت حضور در فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شد.

این اتفاق ناراحتی استراماچونی، سرمربی استقلال را به همراه داشت و به همین دلیل او به مدیران استقلال اعلام کرد که اگر نتوانند شرایط حضور میلیچ را در ایران فراهم کنند از سمت خود کناره گیری می‌کند.

سرمربی ایتالیایی استقلال طبق اخباری که رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند و توسط همسر استراماچونی هم در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، ۴۸ ساعت به استقلالی‌ها مهلت داده که مشکل میلیچ را حل کنند.

به همین دلیل مدیران استقلال هم در تلاش هستند تا ظرف دو روز آینده مشکل روادید مدافع مدنظر استراماچونی را حل کنند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می‌رسد اولتیماتوم استراماچونی جدی است و در صورتی که مدیران استقلال نتوانند مشکل میلیچ را حل کنند از سمت خود استعفا می‌دهد.

خبرآنلاین نیز به نقل از خبرنگار ایتالیایی نوشت: سرمربی سابق اینتر و اودینزه ۴۸ ساعت طول خواهد کشید تا تصمیم بگیرد آیا ماجراجویی خود در ایران را پس از اصطکاک‌های مختلف با این باشگاه در ارتباط با بازار نقل و انتقالات ادامه دهد با خیر.

اشتیاق جذب بازیکنان جدید، آدرنالین یک چالش جدید، شش پیروزی در بازیهای دوستانه قبل از شروع مسابقات لیگ، اکنون به شک و تردید تبدیل شده است.

آندره استراماچونی تنها پس از  دو ماه و دقیقا ده روز قبل از شروع مسابقات به فکر ترک استقلال افتاده است.  تصمیم گیری در مورد ادامه کار ۴۸ ساعت طول خواهد کشید. علیرغم محبت ایرانیان استراماچونی به دلایل مختلفی آینده خود در تهران را مورد بازنگری قرار خواهد داد.

دلیل اول وداع علی خطیر مدیر ورزشی باشگاه با استقلال بود کسی که استراماچونی را به سوی استقلال سوق داد. دلیل دوم به بازار نقل و انتقالات گره خورده است. فقط دیاباته، مهاجم سابق بنونتو، تاکنون وارد کشور شده، در حالی که ورود بازیکنان خارجی دیگر به دلایل مختلف منتفی شده است: این موارد شامل درامه بازیکن سابق آتالانتا پوچارلی بازیکن کیوو و میلیچ بازیکن سابق فیورنتینا ناپولی و کوترونه می‌شود که همین علت اختلافات است.

کد خبر 451347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha