یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات گفت: مرد جوانی با سوابق متعدد در زمینه سرقت هم دارد، در یک اقدام سرقت و زورگیری در گردنه قوچک توسط پلیس دستگیر شد.

دستگير بازداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن الهی رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات در تشریح این خبر اظهار کرد: شامگاه جمعه گذشته، ۱۹ مرداد، بود که ماموران عملیات کلانتری در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند تا یک طرح هماهنگ پیشگیری از جرایم  را در این منطقه به اجرا در بیاورند.

وی ادامه داد: حین این عملیات، ماموران یک واحد عملیاتی به یک خودروی ۲۰۷ برخورد کردند که در کنار جاده پارک شده بود و سرنشینان آن از سوی راننده پرایدی که خودرویش در همان حوالی پارک بود با استفاده از قمه مورد تهدید واقع شده بودند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه عملیات، سریعا به فرد قمه به دست دستور ایست داده شد که متهم سوار بر خودروی خود از ترس پلیس محل را ترک کرد و ماموران طی یک تعقیب و گریز و تیراندازی موفق به دستگیری متهم شدند.

وی ادامه داد: با دلالت متهم به کلانتری مشخص شد این فرد از سابقه داران در زمینه سرقت خودرو و زورگیری از شهروندان تهرانی است که با حضور سرنشینان خودروی ۲۰۷ به کلانتری، علیه متهم پرونده ای در زمینه سرقت از نوع زورگیری تشکیل شد.

در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام محترم قضائی قرار گرفت.

کد خبر 451283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha