همشهری آنلاین: هروویه میلیچ اهل کرواسی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ سابقه انجام ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد. او برابر تیم‌های آرژانتین، پرتغال، سوئیس، کره جنوبی، مالت و لیختن‌اشتاین به میدان رفت.

هروویه میلیچ

به گزارش ایلنا، مدافع چپ ۳۰ ساله کروات که قرار است امروز، یکشنبه ۲۰ مرداد، به تهران بیاید و در صورت تائید در تست‌های پزشکی قرارداد ۲ ساله‌اش با استقلال بسته شود از کارنامه نسبتاً خوبی برخوردار است. چند نکته جالب درباره این بازیکن وجود دارد که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

 میلیچ فصل ۱۸-۲۰۱۷ به لیگ یونان رفت و برای المپیاکوس بازی کرد. هروویه فقط نیم‌فصل بازیکن این تیم بود و فقط ۴ بازی برای آن‌ها انجام داد. او در المپیاکوس با کریم انصاری فرد هم‌تیمی بود و چند بازی هم در کنار هم انجام داده‌اند. به‌این‌ترتیب مهاجم ایرانی باید شناخت خوبی از بازیکن موردنظر استقلالی‌ها داشته باشد. میلیچ بعد از یک نیم‌فصل ناموفق به ناپولی ایتالیا رفت و شاگرد مائوریسیو ساری شد، اما در سری A هم موفق نبود و حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداد.

میلیچ در فصل ۱۸-۲۰۱۹ از ناپولی جدا شد و  به مدت نیم‌فصل بدون تیم بود  تا اینکه راهی سری B ایتالیا و باشگاه کروتونه پیوست. او برای آبی و اناری‌ها  ۹ بازی انجام داد که ۵بار فیکس بود و ۴ مرتبه هم به‌عنوان بار تعویضی به میدان رفت. از مجموع ۱۸ بازی نیم‌فصل دوم، او ۹ بار بازی کرد و ۶ مرتبه هم روی  نیمکت تیمش نشست و تنها در ۳ مسابقه از لیست کروتونه خط خورد. به‌این‌ترتیب میلیچ طی ۲ سال گذشته ۱۱ بازی در لیگ یونان و سری B ایتالیا انجام داده و برخلاف باکاری درامه گزینه سنگالی و ۳۴ ساله قبلی باشگاه برای این پست، حدنصاب تعیین‌شده از سوی سازمان لیگ را دارا است.

  •  بازیکنی باقابلیت بازی در چند پست

هروویه میلیچ ۱۸۳ سانتی‌متری که پست تخصصی واصلی اش دفاع چپ است، توانایی و سابقه بازی در چند پست دیگر را هم دارد. هافبک چپ، وینگر چپ، دفاع راست، هافبک راست، هافبک میانی و دفاع میانی دیگر پست‌هایی هستند که این بازیکن کروات سابقه بازی در آن‌ها را دارد. به‌قول‌معروف میلیچ البته اگر آماده و سرحال باشد، برای استقلال و استراماچونی حکم آچارفرانسه را دارد.

 میلیچ بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ سابقه انجام ۶ بازی ملی را هم در کارنامه دارد که برابر تیم‌های آرژانتین، پرتغال، سوئیس، کره جنوبی، مالت و لیختن‌اشتاین بود.

  • ۲۶ بازی در فوتبال ایتالیا

 میلیچ سابقه ۱۷ بازی در سری A با ۴ پاس گل و همچنین ۹ بازی در سری B بدون گل زده یا پاس گل را در کارنامه دارد. کروتونه، ناپولی و فیورنتینا ۳ باشگاه ایتالیایی هستند که هروویه در آن‌ها بازی کرده است. فیورنتینا و ناپولی در سری A  و کروتونه در سری B ایتالیا حضور داشتند. او درمجموع ۱۷ برای این ۳ تیم انجام داده که ۱۷ بازی برای فیورنتینا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود و ۹ بازی برای کروتونه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود. روستوف روسیه، المپیاکوس یونان و هایدوک اسپلیت کرواسی دیگر تیم‌های میلیچ در سال‌های گذشته بودند.

  • کمتر از ۳۰۰ هزار یورو

 میلیچ باقیمت ۵۰۰ هزار یورو به سری B ایتالیا و باشگاه کروتونه رفت، اما در تازه‌ترین ارزش او در ترانسفر مارکت ۳۰۰ هزار یورو تخمین زده‌شده است. پیش‌بینی می‌شود که ارزش قرارداد او با استقلالی‌ها بسیار کمتر از ۳۰۰ هزار یورو باشد.    

کد خبر 451281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha