همشهری آنلاین: کشتی‌گیران کشورمان به ۴ مدال طلا، ۱ نقره و ۶ برنز در کشتی فرنگی و ۱ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز در کشتی آزاد دست یافتند.

كشتي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه در شهر تفلیس برگزار شد و در پایان پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد در وزن ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی و یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند.

بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال نقره شد و سامان عبدولی و میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی و محمدباقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیدند.

مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد هم روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه انجام شد که در پایان در کشتی فرنگی حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و پیمان بیابانی در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال نقره شدند و  علیرضا سرلک، ابوالفضل حاجی‌پور و رضا افضلی در اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و شیرزاد بهشتی طلا، علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی و پژمان پشتام در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز رسیدند.

کد خبر 451208

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha