مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
۰ نفر

بعد از خداحافظی دکتر «مصطفی سالاری» از استانداری گیلان، درباره استاندار بعدی گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشت و ده‌ها نفراز سوی رسانه‌های استان در غیاب رایزنی رسمی مجمع نمایندگان استان برای تصدی این پست معرفی شدند.

استانداری گیلان

طبق شنیده‌ها در جلسه احتمالی هیات دولت که امروز برگزار می‌شود یک گیلانی و معاون عمرانی سابق از شانس بالایی برای تصدی پست مقام عالی دولت در استان برخوردار است. به گزارش همشهری، شنیده‌ها حاکی از انتخاب «محمد جعفر علیزاده» برای انتصاب استاندار گیلان است. در حال حاضر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی بوده و در کارنامه خود معاونت عمرانی استانداری‌های گیلان، بوشهر و اصفهان مدیرکلی راه و ترابری خوزستان، عضو هیات مدیره منطقه آزاد انزلی را هم دارد.

پیش از علیزاده در روزهای گذشته آخرین نفری که رسانه‌ها به عنوان گزینه اصلی استانداری معرفی کرده بودند و حتی وی به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفته بود، «محمدرضا صالحی» مشاور فعلی وزیر کشور و استاندار پیشین خراسان شمالی بود. ۱۰ گزینه دیگر هم طی این مدت از سوی رسانه‌ها و نهادها و تشکل‌های حزبی معرفی شده بودند. از جمله آنها می‌توان به «قاسم رمضانپور» نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، «سیروس شفقی» فرماندار پیشین رشت، «سیدمحمد احمدی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان، «کیوان محمدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، «محمدولی روزبهان» رئیس سابق سازمان چای، «بابک دین‌پرست» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و «اقبال عباسی» استاندار فعلی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد.

کد خبر 451150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha