همشهری آنلاین: رئیس‌جمهوری آمریکا در دور تازه سخنان جنجالی خود این‌بار به صنعت سرگرمی‌سازی آمریکا تاخت و ادعا کرد هالیوود نژادپرست است.

ترامپ در فضاي باز كاخ سفيد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دانلد ترامپ که روز جمعه در فضای باز کاخ سفید مقابل خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی قرار گرفته بود، انتقادها و حمله‌های لفظی خود را متوجه غول‌های فناوری و استودیوهای هالیوودی کرد. او گفت: «من هالیوود را فضای نخبگانی نمی‌دانم. چرا که معتقدم در بسیاری موارد مردم دنباله‌رو نخبه‌ها هستند اما اوضاع هالیوود وحشتناک است.»

رئیس‌جمهوری آمریکا که این روزها به دلیل رخ دادن چند حادثه تروریستی تحت فشار شدید افکار عمومی است، فرصت را غنمیت شمرد تا به بهانه فیلم جنجالی «شکار» به هالیوود بتازد. این تریلر هجوآلود با بازی هیلاری سوانک داستان یک آمریکای خیالی است که نخبه‌ها در آن می‌توانند افراد آسیب‌پذیر را برای رقابت کردن در میدان‌های ورزشی شکار کنند. استودیو یونیورسال به دلیل بحث‌انگیز بودن مضمون «شکار» فعلا پویش تبلیغاتی آن را متوقف کرده است.

ترامپ بدون اشاره به برخی فیلم‌های جنجالی صنعت سینمای آمریکا گفت: «شما درباره نژادپرستی حرف می‌زنید و هالیوود نژادپرست است. آنچه آنها دارند با ساختن و نمایش دادن برخی فیلم‌ها در جامعه انجام می‌دهند کاملا برای کشور ما خطرناک است. آنچه این روزها در هالیوود رخ می‌دهد، آسیبی بزرگ است که به کشور ما می‌خورد.»

سخنان تند و تیز رئیس‌جمهوری آمریکا علیه صنعت سینما و هالیوود ادامه حمله‌های او علیه صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای پس از تیراندازی‌های اخیر در چند نقطه ایالات متحده است. ترامپ تولید بازی‌های وحشتناک و نفرت‌پراکن را عامل اصلی به وجود آمدن فرهنگ خشونت در جامعه آمریکا می‌داند.

کد خبر 451086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha