پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲
۰ نفر

دولت‌های اروگوئه و ونزوئلا، درپی تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، به شهروندان خود توصیه کرده‌اند از سفر به این کشور پرهیز کنند.

خارجي

به گزارش سی‌ان‌ان، وزارت خارجه اروگوئه در توصیه‌ای به شهروندان خود گفته است که در صورت سفر به آمریکا، ‌اقدامات احتیاطی لازم را درنظر داشته باشند. در این بیانیه، همچنین از شهروندان این کشور خواسته شده از شهرهایی مانند دیترویت، بالتیمور و آلباکرک دوری کنند. این شهرها در لیست ۲۰شهر خطرناک دنیا از سوی مجله سی‌ای‌او قرار گرفته‌اند. وزارت خارجه ونزوئلا هم در بیانیه‌ای از شهروندان این کشور خواسته است در پی حمله مرگبار در ال‌پاسو در تگزاس، سفر خود به آمریکا را به تعویق بیندازند.

۲حمله از سوی ۲سفیدپوست برتری‌طلب در کمتر از ۲۴ساعت در دیتون و ال‌پاسو، ۳۱کشته به‌جا گذاشت. تعدادی زیادی از این قربانیان، ‌لاتین‌تبار بوده‌اند.

اروگوئه در بیانیه خود به افزایش خشونت‌های نژادی در آمریکا اشاره کرده و ونزوئلا هم به مالکیت گسترده اسلحه در آمریکا اشاره کرده است.

بهار امسال، وزارت خارجه آمریکا ونزوئلا را در ردیف خطرناک‌ترین کشورها (سطح ۴) برای سفر شهروندانش قرار داده است. اروگوئه هم از سوی وزارت خارجه آمریکا در سطحل۲ فهرست کشورهای خطرناک دسته‌بندی شده و از شهروندان آمریکایی خواسته شده با حداکثر احتیاط به این کشور سفر کنند.

کد خبر 450920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha