صبح دیروز مراسم تودیع و معارفه ۲ معاونت شهرداری تهران برگزار شد.

صبح ديروز مراسم توديع و معارفه 2معاونت شهرداري تهران

در مراسم نخست سکینه اشرفی، معاون پیشین، تودیع و حامد مظاهریان، معاون جدید برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران معارفه شدند. مراسم دیگر تودیع ابراهیم شیخ، معاون پیشین توسعه منابع انسانی و معارفه مصطفی کاظمی به‌جای او بود.

سکینه اشرفی در مراسم نخست گفت: با تلاش‌های همکارانم امروز تعامل مناسبی با شورای شهر داریم و در زمینه‌های مختلف با هم به تفاهم رسیده‌ایم. او با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی سیاستگذار و مغز سازمان پیش برنده در شهرداری است، گفت: روح حاکم بر برنامه سوم شهر تهران هوشمندسازی است و این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه بخش فناوری و برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه من نخستین زنی بودم که در شهرداری به سمت معاونت رسیدم گفت: حضور یک زن در معاونت شهرداری تهران حضور بی‌نظیری بوده است و شاید این سختگیری‌هایی که انجام دادیم در جهت تثبیت حضور زنان بود. در ادامه مراسم حامد مظاهریان با تقدیر از اشرفی گفت: امیدوارم جایگاه معاونت برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای باشد که این معاونت عقل سازمان و فیلتری برای تصمیمات شهرداری باشد. مسیر طولانی است و باید با سرعت این موضوع را پیگیری کنیم.

معاون جدید برنامه‌ریزی شهرداری در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی غلتان در ساختار برنامه‌های بلندمدت گفت: در ۵ سال آینده تحولات بسیاری اتفاق می‌افتد؛ کما اینکه تحولات از ۵ سال قبل تاکنون بسیار بوده است. واقعیت این است که میانگین تحقق برنامه‌های پنج‌ساله در کشور ۳۰ درصد بوه است که فاجعه است. در پایان مصطفی کاظمی، معاونت نیروی انسانی گفت: قطعا در مجموعه‌ای با این حجم از نیرو کسب رضایت همه میسر نیست، اما باید تلاش کنیم که رضایت نسبی مجموعه را به‌دست آوریم.
 

کد خبر 450784

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha