چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
۰ نفر

با اصرار کالدرون برای جذب مهاجم خارجی، مسئولان پرسپولیس به‌دنبال این هستند تا در پایان هفته مهاجم خارجی مدنظر خود را اعلام کنند.

كالدرون

سرمربی سرخپوشان هم‌اکنون نام ۳بازیکن را به باشگاه اعلام کرده اما با توجه به مبلغ این بازیکنان، باید دید در نهایت پرسپولیس با کدام‌یک از این ۳نفر به توافق خواهد رسید.

  • برزیلی خوش‌تکنیک

اندرسون لوپز، نام مهاجم برزیلی ۲۵ساله‌ای است که با قد ۱۸۰سانتی‌متری خود در پست مهاجم هدف یا سانترفوروارد بازی می‌کند. او که سابقه بازی در تیم اتلتیکو پارانائنزه برزیل را نیز در کارنامه دارد، در سال‌های اخیر در بلوک شرق آسیا فوتبال بازی کرده و در تیم نام‌آشنایی به نام اف‌سی سئول کره‌جنوبی نیز حضور داشته است. آخرین تیم او ساپورو ژاپن بوده و موفق شده در ۱۵بازی برای این تیم ۹گل به‌ثمر برساند که عملکرد مثبتی برای او به‌حساب می‌آید. این بازیکن از کیفیت بالایی برخوردار است و نوع ضربات و جاگیری‌های او در زمین، کیفیت فنی او را به‌خوبی نشان می‌دهد.

  • هاسکیچ، تمام‌کننده اما گران

 بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین ۱۸۷‌سانتی‌متر بلندی قامت دارد و در پست سانترفوروارد بازی می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌های مطرح صربستان را در کارنامه دارد. قیمت او در سایت ترانسفرمارکت ۸۰۰هزار دلار درج شده که به‌نظر می‌رسد بودجه نسبتا بالایی برای باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. با نگاهی به آمار گلزنی نرمین هاسکیچ به‌سادگی می‌توان دریافت که او یک گلزن بالفطره است اما نکته‌ای که حضور او در پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده، قراردادش با تیم فعلی او یعنی رادنیکی است که تا ۲۰۲۰ است. به‌عبارت دیگر، او یک فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس درصورتی‌که با وی به توافق برسد، مجبور به پرداخت مبلغی اضافه‌تر برای دریافت رضایتنامه این بازیکن است.

  • آرژانتینی شبیه به بودیمیر

فرانکو دی‌سانتو مهاجم ۳۰ساله آرژانتینی با قدی ۱۹۳سانتی‌متری در پست مهاجم تارگت یا سانترفوروارد بازی می‌کند. او که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه۰۴ را در کارنامه دارد، گزینه اصلی کالدورن برای پرسپولیس است اما آمار گلزنی قابلی قبولی اصلا ندارد و به جرأت می‌توان گفت کپی برابر اصل ماریو بودیمیر است. او در ۷۱بازی برای شالکه۰۴ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ تنها ۵گل به ثمر رسانده و بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در وردربرمن آلمان است که در ۴۹بازی، ۱۷گل به‌ثمر رسانده است. آخرین تیم او رایووایکانو بوده و به‌دلیل عملکرد ضعیف قرارداد این بازیکن فسخ شده ‌و اکنون بدون تیم است.

کد خبر 450765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha