همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر مجهزترین تجهیزات هم در اختیار باشد ولی تا زمانی که انسان ایمان کافی نداشته باشد در میدان نبرد دچار ضعف و شکست می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی در دیدار با دریادلان نیروی دریایی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، ارتش را پاسدار استقلال، تمامیت ارضی و کلیات نظام دانست و عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش قهرمان با غیرت تمام مأموریت خود را آغاز کرده و همیشه موفق و پیروز بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه ارتش در حوزه مردم یاری، اظهار کرد: ارتش در زمینه مردم یاری بسیار خوب درخشیده است.

وی اضافه کرد: دشمن قصد خدشه‌دار کردن تمامیت ارضی ما را دارد، ولی با وجود رهبری حکیم و نیروی مسلحی مقتدر، جرات تعرض به سرزمین مقدس ما را ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر مجهزترین تجهیزات هم در اختیار باشد، ولی انسان ایمان کافی نداشته باشد، در میدان نبرد دچار ضعف و شکست می‌شود و آن چیز که تا آخرین نفس ما را یاری می‌کند و توان مقاومت در برابر دشمن را به ما می‌دهد، ایمان به خداست.

وی ادامه داد: حضور نیروی دریایی در این منطقه راهبردی آمریکا را زمین‌گیر کرده است و این پیروزی با وجود نیروی انسانی مؤمن و ولایتمدار بدست‌ آمده است.

این مقام مسئول در پایان به ارتقای توان اطلاعاتی در ارتش تاکید کرد و افزایش توان اطلاعاتی را مهم‌ترین موضوع برای موفقیت ارتش در انجام مأموریتش دانست.

کد خبر 450400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha