همشهری آنلاین: فرماندهان برتر نیروی زمینی ارتش(نزاجا) در جشنواره مالک اشتر این نیرو معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معرفی

به گزارش ایرنا، جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش امروز یکشنبه ۱۳ مرداد با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار «محمود تشکری» دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در ستاد هوانیروز برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر تقدیر از خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان نزاجا فرماندهان برتر نیروی زمینی ارتش نیز معرفی شدند.

امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امیر «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش، امیر «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، امیر «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش، امیر «مهدی معمارباشی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امیر «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در جشنواره مالک اشتر نزاجا به عنوان فرماندهان برتر این نیرو معرفی شدند.

همچنین دکتر «سوسن عزیزمحمدی» رئیس بیمارستان هاجر و اولین فرمانده زن در نیروی زمینی ارتش و امیر دکتر «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم بارزترین مشخصه کارکنان نیروی زمینی ارتش ولایت مداری دانست و گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که به عملکرد افراد عادلانه نگاه و قضاوت کنیم تا بتوانیم شایسته سالاری را اجرایی کنیم.

حیدری افزود: نیروی زمینی با تغییر ماهیتی که در یگان های خود ایجاد کرده است از یگان های سنتی و عبور کرده است.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی با اجرای طرح لبیک به متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است تا فرمایشات مقام‌معظم رهبری را محقق کند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه زمانی می توانیم به عملیات های روز پاسخگو باشد که کارامدی را بالا ببریم و تحرک را محقق کنیم، اظهارداشت: نیروی زمینی باید آنچنان قدرتمند باشد که رزم نزدیک زمینی را به دشمن تحمیل کند.

دبیر اشراف کلی فرماندهی کل قوا نیز در این مراسم گفت: جشنواره مالک اشتر وظیفه دارد یگان های برتر و فرماندهان موفق را شناسایی و از آنها تقدیر کند.

تشکری عنوان کرد: بنابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شد، ایشان همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید ساری و جاری باشد و همه نیروها و فرماندهان از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر و به آن تسلط داشته و سازمان های تحت فرماندهی شان نیز از آگاهی خوبی برخوردار باشند.

کد خبر 450395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha