مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به طرح خروج پادگان‌ها از پایتخت گفت: تصمیمات خوبی توسط شورای شهرسازی در این زمینه گرفته شده و پادگان‌های زیادی از پایتخت خارج می‌شوند.

محسن هاشمي

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز جلسه امروز(۱۳ مرداد) شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح خروج پادگان‌ها از پایتخت عنوان کرد: پادگان ۰۶ که در منطقه‌ای بین خیابان پاسداران و بزرگراه صیاد واقع شده مربوط به ارتش است و باید از تهران خارج شود.

او تاکید کرد: شهرداری باید این پادگان را بخرد، اما از آنجایی که بودجه کافی وجود ندارد باید مصالحه انجام شود و ۷۰ درصد از پادگان بعد از ساخت در اختیار مردم شهر قرار گیرد.  

رئیس شورای شهر تهران افزود: تصمیمات خوبی توسط شورای شهرسازی در این زمینه گرفته شده و پادگان‌های زیادی از پایتخت خارج می‌شوند و برنامه‌های مناسبی در این زمینه وجود دارد.  

او با اشاره به جلسه امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران عنوان کرد: در جلسه هم‌اندیشی دو موضوع انتصابات و ساختار شهرداری و همچنین طرح تفصیلی منطقه ۲۲ مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی گفت: شهرداری باید لایحه‌ای را در خصوص ساختار جدید و انتصابات به شورای شهر ارائه کند. اعضای شورای شهر پس از ارائه این لایحه نظرات خود را اعلام خواهند کرد و تصمیم‌گیری خواهد شد. امیدواریم به زودی شاهد ارسال این لایحه به شورای شهر تهران باشیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که بررسی طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در معاونت شهرسازی به پایان رسیده است، گفت: در جلسه هم‌اندیشی این موضوع مطرح شد که آیا این مسأله باید در شورا به تصویب برسد یا خیر و شهردار تهران نظر خود را اعلام کرد. برخی گفتند شاید لازم نباشد که این مسأله در شورا مطرح و به تصویب برسد و برخی دیگر از اعضا اعلام کردند که این مسأله حتماً باید در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد به همین دلیل من نامه‌ای به آقای حناچی نوشتم و اعلام کردم که طرح تفصیلی منطقه ۲۲ باید در شورا به تصویب برسد.

کد خبر 450329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha