شهردار منطقه ۱۲ از سر گرفتن فعالیت اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر خبر داد. تعطیلی خیابان ۳۰ تیر و پلمپ دکه‌های اغذیه فروشی این خیابان در ۴۸ ساعت گذشته موجب به وجود آمدن حواشی بسیاری شد.

خیابان سی تیر

علی محمد سعادتی در این رابطه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «۲ سال است که از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم ضوابط فعالیت اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر را اعلام کنند، تا کسبه این خیابان به صورت مجموعه‌ای زیر صنفی فعالیت کنند. با توجه به درخواست‌های مکرر، هیچ گونه ضوابطی از سوی مسئولان ذی‌ربط اعلام نشد و آن‌ها فقط فعالیت اغذیه فروشان در خیابان ۳۰ تیر را ممنوع اعلام کردند. کسبه خیابان ۳۰ تیر حق انشعاب جداگانه دارند و تمام هزینه‌های مربوط به فعالیت خود را تا به امروز پرداخت کرده‌اند. »

او با اشاره به قدیمی بودن برخی از قوانین فعالیت‌های صنفی عنوان کرد: «اگر در ۱۰ سال گذشته قوانین صنفی به گونه‌ای مانع از فعالیت مجموعه‌ای مانند ۳۰ تیر بود، اما امروز با توجه به نیاز جامعه، فعالیت مجموعه‌ای مانند خیابان ۳۰ تیر مورد نیاز و استقبال مردم است. بارها اعلام کردیم که فعالیت مجموعه‌ای مانند خیابان ۳۰ تیر از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب امکان پذیر است و بعد از این ساعت نیز مردم می‌توانند به خانه خود مراجعه کنند و فعالیت اغذیه فروشان خیابان ۳۰ تیر تعطیل شود. »

سعادتی ضمن مذبوحانه خواندن تلاش‌ها برای تعطیلی خیابان ۳۰ تیر تاکید کرد: «اظهار نظر برخی از آقایان مبنی بر تعطیلی خیابان ۳۰ تیر تنها برای ۲۴ ساعت بود و با رایزنی‌های صورت گرفته، خیابان ۳۰ تیر همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از زمان اعلام نظر مبنی بر تعطیلی خیابان ۳۰ تیر، به مخالفان فعالیت این خیابان اعلام کردم که نباید در مقابل خواست مردم ایستادگی کرد و اگر مقاومتی در برابر خواست مردم باشد، باید واقعیت پشت پرده را به مردم اعلام کنیم. » 
 

کد خبر 450279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha