همشهری آنلاین: استاندار تهران به جابه‌جایی محل سکونت شهرداران استان تهران به محل خدمت‌شان تأکید کرد و گفت: ۱۲ مرداد به‌طور جد پیگیر این مسأله هستیم و اگر شهرداران طبق مهلت قانونی که داده‌ایم عمل نکنند، بر اساس ضوابط برخورد خواهیم کرد.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ۲۵ تیر ماه سال جاری اظهار کرد: استانداری تهران طی مکاتبه‌ای که با فرمانداران ۱۶ شهرستان استان تهران انجام داده است و بر حسب دستور وزیر کشور همه شهرداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

اکنون موضوع لزوم سکونت شهرداران در شهر محل خدمت خود رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته که در همین رابطه استاندار تهران در جمع خبرنگاران تأکید کرد: ۱۲ مرداد پایان مهلت قانونی بوده و بنده این موضوع را از راه‌های قانونی پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: به‌طور جد پیگیر این مسأله هستیم، اگر یک شهردار صبح و غروب در رفت‌وآمد باشد نمی‌تواند شهر را مدیریت کند، شهردار باید در محل خدمت خود سکونت داشته تا از شرایط زندگی مردم در شبانه‌روز اطلاع کافی و درک بهتر داشته باشد.

محسنی بندپی با اشاره به آئین‌نامه وزارت کشور در این رابطه تصریح کرد: ۱۲ مرداد پایان مهلت قانونی است و در این روز پس از دریافت گزارشات مربوطه، اقدامات لازم را اجرایی کرده و اگر شهرداران طبق مهلت قانونی که داده‌ایم عمل نکنند، بر اساس ضوابط برخورد خواهیم کرد.

  • ۶۳ درصد شهرداران استان تهران باید اسباب‌کشی‌ کنند

به گزارش فارس، بررسی محل سکونت ۴۳ شهردار استان تهران نشان می‌دهد ۲۷ شهردار در محل خدمت‌شان سکونت ندارند یعنی اکثراً خانواده آن‌ها در محل خدمت‌شان نیستند و آن‌ها به‌ این‌ علت در رفت‌ و آمد هستند و حال با ابلاغیه جدید وزارت کشور ۶۳ درصد شهرداران استان تهران مکلف هستند همراه با همسر و فرزندان‌شان به محل خدمت‌شان اسباب‌کشی کنند.

کد خبر 449989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha