همشهری‌آنلاین: قیس عبید، کودک شش ساله فلسطینی است که رژیم صهیونیستی احضاریه‌ای برای خانواده او در شهرک عیسویه در قدس اشغالی ارسال کرده و خواستار حضور این کودک در مرکز بازجویی اسرائیلی رأس ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۹ امرداد شده است.

کودک احضار شده

رژیم صهیونیستی بدون هیچ اعتنایی به قوانین بین‌المللی و حقوق کودکان، همچنان به خشونت‌های خود علیه کودکان فلسطینی ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در حالی که رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه محمد علیان، کودک سه ساله فلسطینی ساکن قدس را به اتهام پرتاب سنگ به سمت یک گشتی اسرائیلی برای بازجویی فراخوانده بود، این بار یک کودک شش ساله دیگر تحت پیگرد و تعقیب این رژیم است.

فعالان فلسطینی هشتگی را تحت عنوان "کودکان تحت تعقیب" در محکومیت تجاوزات رژیم  صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی راه‌اندازی کرده‌اند.

روز گذشته شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی به  شهرک عیسویه در قدس اشغالی حمله کردند که بعدا مشخص شد هدف‌شان بازداشت محمد علیان کودک ۳ ساله فلسطینی بوده است.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که خانواده این کودک فلسطینی مانع از بازداشت او شدند و در نهایت نظامیان اسرائیلی تاکید کردند که او باید در مرکز بازجویی اسرائیلی در قدس اشغالی حاضر شود.

این اقدام رژیم  صهیونیستی خشم گسترده فلسطینیان و نهادهای حقوقی را در پی داشته است.

کد خبر 449933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha