همشهری آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت گفت: احکام قلع و قمع ۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این روستا صادر شده و در نوبت اجرای احکام قرار دارد.

زياران ساخت و ساز تخريب

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در جلسه شورای قضایی استان با بیان این خبر افزود: از این تعداد ۲۰ حکم اجرا شده و بقیه در نوبت اجرا هستند که به زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ادامه روند ساخت و سازها، شدت نظارت و بازرسی از روستای زیارت افزایش خواهد یافت و از ورود مصالح ساختمانی به این منطقه زیارت جلوگیری خواهد شد.

رییس دادگستری کل گلستان هم در این جلسه با تاکید بر جلوگیری از ساخت و ساز در روستای زیارت و اجرای احکام قلع و قمع واحدهای غیرمجاز گفت که به زودی گیت (در) ورودی برای این منطقه راه اندازی می شود.

هادی هاشمیان خاطرنشان کرد: به علت وجود برخی درگیری‌های درون سازمانی مانند محیط زیست با منابع طبیعی بر سر حفاظت برخی از مناطق مانند جهان نما، متخلفان فضا را آماده کرده و ضمن سودجویی های کلان، اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند.

وی یادآور شد: این تنش‌ها و درگیری‌های کم اهمیت، باعث شده افراد سودجو گلستان را محل امنی برای اجرای تخلفات خود تلقی کنند.

رییس دادگستری کل گلستان گفت: اگر این تنش‌ها و درگیری‌ها کم نشود و مدیران بخش های متولی مشکلات خود را حل نکنند، برای آنان اعلام جرم خواهد شد.

کد خبر 449839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha