همشهری آنلاین: خبر انفصال از حکم دو تن از روسای دانشگاه‌ها به دلیل آنچه که تخلف در به کارگیری دانشجویان بورسیه مطرح می‌شود، با تایید و تکذیب‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ديوان عدالت اداري

به گزارش مهر، پرونده بورسیه‌ها بعد از گذشت حدود ۵ سال در دیوان عدالت اداری همچنان در حال بررسی است و در جدیدترین خبر از این پرونده، بحث انفصال از خدمت رؤسای دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه کاشان به مدت ۵ سال به دلیل تخلف در بکارگیری دانشجویان بورسیه مطرح شده است.

محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره این خبر گفت: هنوز هیچ حکم قطعی از دیوان عدالت اداری در این رابطه دریافت نکرده‌ایم اما صحبت‌هایی در این رابطه شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌هایی مرتبط با موضوع بورسیه‌ها در دیوان عدالت اداری داریم که در حال تعامل برای رفع سوءتفاهم‌ها هستیم، افزود: مشکل خیلی از پرونده‌ها به نفع دانشگاه حل شده است و هنوز بعضی پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.

در حالی که خبرها حاکی از آن است که حکم انفصال از خدمت به دو رئیس دانشگاه ابلاغ شده است، اما عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان نیز با رد این خبر گفت: هنوز حکمی دریافت نکرده‌ام. البته در رابطه با پرونده بورسیه‌ها، اختلاف حقوقی با دادگاه داریم که در حال مذاکره برای حل آن هستیم.

در حالیکه رؤسای این دو دانشگاه این حکم را تأیید نمی‌کنند اما در سال ۹۲ دیوان عدالت اداری برای رئیس وقت دانشگاه امیرکبیر حکم انفصال از خدمت صادر کرد که البته با رایزنی‌های صورت گرفته، مشکل حل شد.

کد خبر 449738
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha