همشهری آنلاین: سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷، تا پایان شهریور ماه پرداخت می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از قول سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه ۹۸ خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس در جلسه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سؤالات خود را درباره برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید و نیز رسیدگی به وضع معیشت فرهنگیان مطرح کردند.

محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز با اشاره به جلسه این کمیسیون با سرپرست وزارت آموزش و پرورش، درباره برنامه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷، گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷ در دو مرحله به صورت ۵۰-۵۰ طی ماه‌های مرداد و شهریور پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی و معلمان حق‌التدریس از سایر موارد مطرح در این جلسه بود که طبق گفته سرپرست آموزش و پرورش در نظر دارند که ۱۷ هزار نفر را تعیین تکلیف کنند اما سازمان اداری و استخدامی با اعطای مجوز استخدام به ۱۲ هزار نفر موافقت کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معلمان حق‌التدریسی که تعیین تکلیف می‌شوند وارد مدارس شده و در ایام تدریس یعنی در طول سال تحصیلی، آموزش‌های ضمن خدمت خود را طی خواهند کرد و مابقی آنها نیز تا برنامه ششم توسعه تعیین تکلیف خواهند شد.

کد خبر 449577
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha